dc.contributor.advisor |
Šnédar, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Plachá, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48437
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá vzděláváním státních zaměstnanců na vybraných správních úřadech. Cílem bylo analyzovat a zhodnotit průběh vzdělávání na dvou odlišných pracovištích orgánů státní správy, porovnat případné rozdíly a navrhnout možná řešení. V teoretické části jsem zpracovala literární rešerši na téma vzdělávání zaměstnanců ve veřejné správě, na základě odborné literatury. V praktické části jsem zhodnotila výsledky provedeného šetření na podkladě interních dokumentů, dotazníkového šetření a žádostí dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a navrhla a zhodnotila možná řešení. Provedeným výzkumem byly zjištěny slabiny ve vzdělávání zejména ve správním úřadu ČÚZK. Na základě zjištěných informací byly navrženy další možnosti v oblasti vzdělávání. |
|
dc.format |
84 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
státní služba
|
cs |
dc.subject |
služební zákon
|
cs |
dc.subject |
státní zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
gamifikace
|
cs |
dc.subject |
Public administration
|
en |
dc.subject |
state service
|
en |
dc.subject |
service law
|
en |
dc.subject |
civil servants
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
gamification
|
en |
dc.title |
Návrh projektu dalšího vzdělávání ve veřejné správě |
|
dc.title.alternative |
Proposal of the Project of Further Training in Public Administration |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Macháček, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the education of civil servants in selected administrative offices. The aim was to analyze and evaluate the course of education at two different workplaces of state administration bodies and to compare possible differences. In the theoretical part, I conducted a literary search on the topic of education of employees in public administration, based on professional literature. In the practical part, I evaluated the results of the survey based on internal documents, questionnaire survey and applications under Act No. 106/1999 Coll., On Free Access to Information, and suggested and evaluated possible solutions. The research revealed weak-nesses in education, especially in the ČÚZK administrative office. Based on the information obtained, other options in the field of education were proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public Sector Administration and Regional Development |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
55083
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-19 |
|