Profesionální pěstounská péče pohledem pěstounské rodiny
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Krausová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Bučková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:48Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:48Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48408
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vlastními a pěstounskými dětmi v rodině. Cílem práce je zjistit, jak dítě nevlastní, tedy pěstounské ovlivní v pěstounské rodině děti vlastní. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na výchovu, pěstounskou péčí, vztahy v rodině a vztahem mezi vlastními sourozenci. Praktická část navazuje na teoretickou část kvalitativním výzkumem, zpracováním získaných dat a vyhodnocením šetření. |
|
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pěstounská péče
|
cs |
dc.subject |
vlastní dítě
|
cs |
dc.subject |
pěstounské dítě
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
vazby
|
cs |
dc.subject |
vztahy
|
cs |
dc.subject |
foster care
|
en |
dc.subject |
own child
|
en |
dc.subject |
foster child
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
relationships
|
en |
dc.subject |
ties
|
en |
dc.title |
Profesionální pěstounská péče pohledem pěstounské rodiny |
|
dc.title.alternative |
Professional foster care from a foster family´s point of view |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haburajová Ilavská, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2020-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with own and foster children in the family. The goal is to find out how a child who does not own, influences his own child. The work is divaded into theoretical and practical part. Theoretical part is focused on the education, foster care, family relationships, and the relationship between their own siblings. The practical part follows the theoretical part with qualitative research, processing of obtained data and evalution of the survey. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
55037
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account