dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Stehlíková, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T06:12:36Z |
|
dc.date.available |
2017-05-10T23:00:24Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4839
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je analýza marketingových komunikací nestátní neziskové organizace Nadace Naše dítě. K dosažení cíle je důležité seznámit se s Nadací Naše dítě, jejím programovým zaměřením, historickým vývojem a aktivitami nadace na pomoc handicapovaným, týraným a zneužívaným dětem a v neposlední řadě se zaměřit na současnou komunikaci Nadace Naše dítě.Analýzou vybraných komunikačních aktivit zjistit jakým způsobem dosahuje Nadace Naše dítě svých poslání a cílů, jak tyto výsledky komunikuje s jednotlivými cílovými skupinami a jaké jsou další možnosti pro získání větší důvěryhodnosti organizace. |
cs |
dc.format |
66 s., 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2416690 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2017 |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
nestátní neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
nadace
|
cs |
dc.subject |
communications
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
private non-profit organization
|
en |
dc.subject |
foundation
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace Nadace Naše dítě |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communications of Foundation Our child |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The object of the thesis is the analysis of marketing communications of the private and non - profit organization called Nadace Naše Dítě (Our Child Foundation). It is important to get familiarized with this foundation and itś program, historical development and activities including giving help to people with a handicap, tyrannized and misused children, and to focus on the actual communication of the Our Child Foundation in order to achieve the main point. By using the analysis of certain communication activities, there is a need to find out how the Our Child Foundation achieves itś missions and goals as well as how the-se results are being communicated with the individual objective groups and to search for other possibilities how to obtain a higher grade of credulity. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4875
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|