dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Pokorná, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:48Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:48Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48395
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je vytvoření projektu marketingové komunikační strategie vybrané příspěvkové organizace. V rámci řešení bylo využito ke zjištění současného stavu a potřeb organizace analýzy současné úrovně marketingové komunikace. Následovaly další analýzy jako analýza marketingového prostředí, konkurence, demografická analýza v okrese, kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů, kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a SWOT analýza. Na základě výsledků byl sestaven projekt marketingové komunikační strategie složený z pěti akčních plánů, který byl následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledky této práce umožní organizaci kvalitní prezentaci, poskytnutí informací, ale i získat nové zaměstnance. |
|
dc.format |
99 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
domov pro seniory
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
home for aged people
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Strategy of Public-Benefit Corporation |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-07-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this Dissertation is creation of a project of a marketing communication strate-gy of a selected allowance organisation. An analysis of the current level of marketing communication was used within the framework of the project solution in order to identify the current state and needs of the organisation. This was followed by other analyses, such as marketing environment analysis, competition analysis, demographic analysis in the district, qualitative research with the help of in-depth interviews, quantitative research with the help of a questionnaire survey and a SWOT analysis. The results obtained were used as a basis for creation of the marketing communication strategy project consisting of five action plans, which project was subsequently subject to time, cost and risk analy-ses. The results of this Dissertation will enable the organisation to offer a high-quality presentation, to provide appropriate information as well as to recruit new employees. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55024
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|