Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Pokorná, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:48Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:48Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48395
dc.description.abstract Cílem této práce je vytvoření projektu marketingové komunikační strategie vybrané příspěvkové organizace. V rámci řešení bylo využito ke zjištění současného stavu a potřeb organizace analýzy současné úrovně marketingové komunikace. Následovaly další analýzy jako analýza marketingového prostředí, konkurence, demografická analýza v okrese, kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů, kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a SWOT analýza. Na základě výsledků byl sestaven projekt marketingové komunikační strategie složený z pěti akčních plánů, který byl následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledky této práce umožní organizaci kvalitní prezentaci, poskytnutí informací, ale i získat nové zaměstnance.
dc.format 99
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject domov pro seniory cs
dc.subject propagace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject home for aged people en
dc.subject promotion en
dc.subject communication en
dc.title Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace
dc.title.alternative Marketing Communication Strategy of Public-Benefit Corporation
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-03
dc.description.abstract-translated The aim of this Dissertation is creation of a project of a marketing communication strate-gy of a selected allowance organisation. An analysis of the current level of marketing communication was used within the framework of the project solution in order to identify the current state and needs of the organisation. This was followed by other analyses, such as marketing environment analysis, competition analysis, demographic analysis in the district, qualitative research with the help of in-depth interviews, quantitative research with the help of a questionnaire survey and a SWOT analysis. The results obtained were used as a basis for creation of the marketing communication strategy project consisting of five action plans, which project was subsequently subject to time, cost and risk analy-ses. The results of this Dissertation will enable the organisation to offer a high-quality presentation, to provide appropriate information as well as to recruit new employees.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55024
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
pokorná_2020_dp.pdf 3.901Mb PDF View/Open None
pokorná_2020_op.docx 24.53Kb Unknown View/Open None
pokorná_2020_vp.docx 24.95Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account