Návrh a optimalizace PPC kampaní pro tetovací studio ANFAS Tattoo Olomouc

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh a optimalizace PPC kampaní pro tetovací studio ANFAS Tattoo Olomouc

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Miloslav
dc.contributor.author Lejsal, Tomáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48387
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem návrhu a optimalizace PPC kampaní pro tetovací studio ANFAS Tattoo Olomouc. Hlavním cílem je zvýšení povědomí o tetovacím studiu a navýšení počtu objednávek. Kromě dosavadních marketingových aktivit studia ANFAS je také popsáno konkurenční postavení studia na trhu. Dále se analyzovaly webové stránky studia pomocí nástrojů Google Analytics a Google Test My Site. Na základě získaných dat se poté sestavil projekt online propagace využívající PPC inzerci. Po ukončení projektu se projekt vyhodnotil a podala se následná doporučení pro další postup.
dc.format 104 s. (148 886 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Google Ads cs
dc.subject Seznam Sklik cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject PPC reklama cs
dc.subject Optimalizace cs
dc.subject Google Test My Site cs
dc.subject tetovací studio cs
dc.subject Google Ads en
dc.subject Sklik List en
dc.subject Google Analytics en
dc.subject PPC Advertising en
dc.subject Optimization en
dc.subject Google Test My Site en
dc.subject Tattoo Studio en
dc.title Návrh a optimalizace PPC kampaní pro tetovací studio ANFAS Tattoo Olomouc
dc.title.alternative Design and Optimization of PPC Campaigns for a Tattoo Studio ANFAS Tattoo Olomouc
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2020-07-08
dc.description.abstract-translated The master thesis focuses on the project of design and optimization of PPC campaigns for tattoo studio ANFAS Tattoo Olomouc. The main goal is to increase awareness of the tattoo studio and increase the number of orders. In addition to the current marketing activi-ties of the ANFAS Tattoo studio, the competitive position of the studio on the market is also described. The studio's website was analyzed by using online tools such as Google Analytics and Google Test My Site. Based on the obtained data, an online promotion pro-ject using PPC advertising was then compiled. At the end of the project there was evaluation and subsequent recommendations for further action were made.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55014
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
lejsal_2020_dp.pdf 7.122Mb PDF View/Open None
lejsal_2020_op.docx 31.96Kb Unknown View/Open None
lejsal_2020_vp.pdf 4.363Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account