Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Langerová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:47Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:47Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48386
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely v Deloitte Česká republika. K důležitým cílům diplomové práce patří zpracování teoretické části zaměřené na digitální marketing, marketing na sociálních sítích a hodnocení efektivity tohoto marketingu. Praktická část je zaměřena na představení společnosti a analýzu jejího současného stavu využívání sociálních sítí pro marketingové účely. Práce řeší rovněž analýzu konkurence. Výsledky analýz jsou zhodnoceny pomocí analýzy SWOT. Projektová část začíná vymezením cílů a určením komunikační strategie. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje zlepšení efektivity využití sociálních sítí pro marketingové účely. Projektová část diplomové práce je zakončena nákladovou, časovou a rizikovou analýzou. Hlavním výsledkem práce je projekt, který má pomoci ke zvýšení efektivity komunikace pro marketingové účely na účtech na sociálních sítí společnosti. |
|
dc.format |
91 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Digital Marketing
|
en |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.title |
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
The Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on the use of social networks for marketing purposes in a selected company Deloitte Czech Republic. Among the important goals of the thesis is the elaboration of theoretical part focused on digital marketing, marketing on social networks and evaluation of efficiency of thi marketing. The practical part is devoted to the introduction of the company and analysis of its current state of use of social networks for marketing purposes. The thesis also addresses the analysis of competition. Analysis results are evaluated using SWOT analysis. The project part begins with definition of objectives and communication strategy. In the thesis was proposed a solution, which makes it possible to improve the effectiveness of the use of social networks for marketing purposes. The project part of the thesis is concluded with cost, tome and risk analysis. The main result of the work is a project that should help increase the effectiveness of communication for marketing purposes on accounts on social networks of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55013
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account