Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Langerová, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48386
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely v Deloitte Česká republika. K důležitým cílům diplomové práce patří zpracování teoretické části zaměřené na digitální marketing, marketing na sociálních sítích a hodnocení efektivity tohoto marketingu. Praktická část je zaměřena na představení společnosti a analýzu jejího současného stavu využívání sociálních sítí pro marketingové účely. Práce řeší rovněž analýzu konkurence. Výsledky analýz jsou zhodnoceny pomocí analýzy SWOT. Projektová část začíná vymezením cílů a určením komunikační strategie. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje zlepšení efektivity využití sociálních sítí pro marketingové účely. Projektová část diplomové práce je zakončena nákladovou, časovou a rizikovou analýzou. Hlavním výsledkem práce je projekt, který má pomoci ke zvýšení efektivity komunikace pro marketingové účely na účtech na sociálních sítí společnosti.
dc.format 91
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Digitální marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject SEO cs
dc.subject PPC cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Digital Marketing en
dc.subject Social Networks en
dc.subject SEO en
dc.subject PPC en
dc.subject Marketing Communication en
dc.title Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
dc.title.alternative The Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-09-08
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on the use of social networks for marketing purposes in a selected company Deloitte Czech Republic. Among the important goals of the thesis is the elaboration of theoretical part focused on digital marketing, marketing on social networks and evaluation of efficiency of thi marketing. The practical part is devoted to the introduction of the company and analysis of its current state of use of social networks for marketing purposes. The thesis also addresses the analysis of competition. Analysis results are evaluated using SWOT analysis. The project part begins with definition of objectives and communication strategy. In the thesis was proposed a solution, which makes it possible to improve the effectiveness of the use of social networks for marketing purposes. The project part of the thesis is concluded with cost, tome and risk analysis. The main result of the work is a project that should help increase the effectiveness of communication for marketing purposes on accounts on social networks of the company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55013
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
langerová_2020_dp.pdf 3.152Mb PDF View/Open None
langerová_2020_op.docx 24.68Kb Unknown View/Open None
langerová_2020_vp.docx 31.89Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account