Projekt rozšíření působnosti vybrané dopravní firmy na zahraniční trhy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozšíření působnosti vybrané dopravní firmy na zahraniční trhy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Krejsa, Roman
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48384
dc.description.abstract Účelem této diplomové práce je vytvoření projektu pro rozšíření působnosti malé firmy na zahraniční trhy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracována teorie související se vstupem na zahraniční trhy, nákladní autodopravou, marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je vypracována situační analýza stavu firmy včetně SWOT, STEP a Porterovy analýzy pěti sil. Dále je vybrán vhodný trh pro expanzi a popsán plán vstupu na tento trh. Závěr práce doplňuje nákladová, časová a riziková analýza.
dc.format 106
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nákladní doprava cs
dc.subject mezinárodní marketing cs
dc.subject mezinárodní marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject mezinárodní trh cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject STEP cs
dc.subject analýza pěti sil cs
dc.subject Freight transport en
dc.subject international marketing en
dc.subject international marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject international market en
dc.subject SWOT en
dc.subject STEP en
dc.subject five forces analysis en
dc.title Projekt rozšíření působnosti vybrané dopravní firmy na zahraniční trhy
dc.title.alternative Project to Extend the Scope of the Selected Transport Company to the Foreign Markets
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Libor
dc.date.accepted 2020-07-08
dc.description.abstract-translated The purpose of this thesis is to create a project to expand the scope of a small company to foreign markets. Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the theory related to entering foreign markets, freight transport, marketing planning and marketing mix. In the practical part is described actual situation of the company, including SWOT analysis, STEP analysis and Porter's analysis of five forces. Further is selected a suitable market for expansion and created plan for entering this market. The conclusion of the work is supplemented by cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55011
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
krejsa_2020_dp.pdf 2.276Mb PDF View/Open None
krejsa_2020_op.pdf 209.2Kb PDF View/Open None
krejsa_2020_vp.docx 33.19Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account