Implementace marketingového řízení do vybrané nemocnice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace marketingového řízení do vybrané nemocnice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Dadáková, Jana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48373
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na implementaci marketingového řízení ve vybrané nemocnici. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část rozebírá základní pojmy v oblastech zdravotnictví, marketingu, marketingu ve zdravotnictví a marketingového řízení ve zdravotnictví. V praktické části je pomocí PEST analýzy, Porterovy analýzy a SWOT analýzy zhodnocen celkový stav fungování nemocnice, její konkurenční fungování na trhu a dosavadní marketingové aktivity v nemocnici. Na základě zjištění je navrhnuta implementace marketingového řízení, která by měla zvýšit povědomí o nemocnici a upevnit její postavení na trhu zdravotnických zařízení. Realizovatelnost navrhovaných opatření je poté ověřena pomocí časové, nákladové a rizikové analýzy. Na základě navrhnutých skutečností je možné postupovat při implementaci marketingového řízení ve vybrané nemocnici.
dc.format 121 s. (173 630 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zdravotnictví cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix ve zdravotnictví cs
dc.subject marketingové řízení nemocnice cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Healthcare en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Mix in Healthcare en
dc.subject Marketing Management in Healthcare en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter´s analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Implementace marketingového řízení do vybrané nemocnice
dc.title.alternative The Implementation of Marketing Planning in a Chosen Hospital
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Slaný, Jaroslav
dc.date.accepted 2020-07-01
dc.description.abstract-translated The following diploma thesis is focused on implementation of marketing anagement in a selected hospital. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part discusses about basic concepts in the field of health care, marketing and marketing management in healthcare. In the practical part, by using PEST, Porter´s and SWOT analysis, there is an valuation of the overall state of the hospital´s operation, furthermore its competitive functioning on the market and its current marketing activities Based on this findings, the implementation of marketing management is proposed, which should increase awareness of the hospital and also strengthen its position on the medical market. The feasibility of the proposed measures is then verified using time, cost andrisk analysis.Based on proposed measures is possible to proceed with the implementation of marketing management in the selected hospital.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 54997
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
dadáková_2020_dp.pdf 4.691Mb PDF View/Open None
dadáková_2020_op.docx 23.55Kb Unknown View/Open None
dadáková_2020_vp.docx 25.28Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account