dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Dadáková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:47Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:47Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48373
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na implementaci marketingového řízení ve vybrané nemocnici. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část rozebírá základní pojmy v oblastech zdravotnictví, marketingu, marketingu ve zdravotnictví a marketingového řízení ve zdravotnictví. V praktické části je pomocí PEST analýzy, Porterovy analýzy a SWOT analýzy zhodnocen celkový stav fungování nemocnice, její konkurenční fungování na trhu a dosavadní marketingové aktivity v nemocnici. Na základě zjištění je navrhnuta implementace marketingového řízení, která by měla zvýšit povědomí o nemocnici a upevnit její postavení na trhu zdravotnických zařízení. Realizovatelnost navrhovaných opatření je poté ověřena pomocí časové, nákladové a rizikové analýzy. Na základě navrhnutých skutečností je možné postupovat při implementaci marketingového řízení ve vybrané nemocnici. |
|
dc.format |
121 s. (173 630 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
marketingové řízení nemocnice
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Healthcare
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix in Healthcare
|
en |
dc.subject |
Marketing Management in Healthcare
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter´s analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Implementace marketingového řízení do vybrané nemocnice |
|
dc.title.alternative |
The Implementation of Marketing Planning in a Chosen Hospital |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slaný, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2020-07-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The following diploma thesis is focused on implementation of marketing anagement in a selected hospital. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part discusses about basic concepts in the field of health care, marketing and marketing management in healthcare. In the practical part, by using PEST, Porter´s and SWOT analysis, there is an valuation of the overall state of the hospital´s operation, furthermore its competitive functioning on the market and its current marketing activities Based on this findings, the implementation of marketing management is proposed, which should increase awareness of the hospital and also strengthen its position on the medical market. The feasibility of the proposed measures is then verified using time, cost andrisk analysis.Based on proposed measures is possible to proceed with the implementation of marketing management in the selected hospital. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
54997
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|