Mezigenerační učení jako fenomén edukační reality
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrnčiříková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Sněhotová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:45Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:45Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48320
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou mezigeneračního učení. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, první kapitola je zaměřena na mezigenerační učení, edukační realitu a demografické změny ve společnosti. Druhá kapitola se blíže zabývá mezigeneračním učením v rodině, sendvičovou generací a mezigeneračními kurzy. Poslední kapitola je věnována vývojovým fázím a jejich specifikům. V praktické části je využito kvantitativního výzkumu, který zjišťuje názory respondentů různých generací, jak vnímají mezigenerační učení ve svých rodinách. |
|
dc.format |
89 s. (129 568 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Mezigenerační učení
|
cs |
dc.subject |
generace
|
cs |
dc.subject |
demografické změny
|
cs |
dc.subject |
sendvičová generace
|
cs |
dc.subject |
mezigenerační kurzy
|
cs |
dc.subject |
Intergenerational learning
|
en |
dc.subject |
generation
|
en |
dc.subject |
demographic changes
|
en |
dc.subject |
sandwich generation
|
en |
dc.subject |
intergenerational courses
|
en |
dc.title |
Mezigenerační učení jako fenomén edukační reality |
|
dc.title.alternative |
Intergenerational learning as a phenomenon of educational reality |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krausová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the issue of intergenerational learning. It is divided in the theoretical part and the practical part. The theoretical part is subdivided into three chapters, the first chapter is focused on intergenerational learning, educational reality and demographic changes in society. The second chapter deals in more detail with intergenerational learning in the family, sandwich generation and intergenerational courses. The last chapter is devoted to the developmental stages and their specifics. In the practical part is used quantitative research, which find out the views of respondents of different generations, how they perceive intergenerational learning in their families. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54932
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account