Mezigenerační učení jako fenomén edukační reality

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mezigenerační učení jako fenomén edukační reality

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Sněhotová, Klára
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:45Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:45Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48320
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou mezigeneračního učení. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, první kapitola je zaměřena na mezigenerační učení, edukační realitu a demografické změny ve společnosti. Druhá kapitola se blíže zabývá mezigeneračním učením v rodině, sendvičovou generací a mezigeneračními kurzy. Poslední kapitola je věnována vývojovým fázím a jejich specifikům. V praktické části je využito kvantitativního výzkumu, který zjišťuje názory respondentů různých generací, jak vnímají mezigenerační učení ve svých rodinách.
dc.format 89 s. (129 568 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Mezigenerační učení cs
dc.subject generace cs
dc.subject demografické změny cs
dc.subject sendvičová generace cs
dc.subject mezigenerační kurzy cs
dc.subject Intergenerational learning en
dc.subject generation en
dc.subject demographic changes en
dc.subject sandwich generation en
dc.subject intergenerational courses en
dc.title Mezigenerační učení jako fenomén edukační reality
dc.title.alternative Intergenerational learning as a phenomenon of educational reality
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Krausová, Jana
dc.date.accepted 2020-08-20
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the issue of intergenerational learning. It is divided in the theoretical part and the practical part. The theoretical part is subdivided into three chapters, the first chapter is focused on intergenerational learning, educational reality and demographic changes in society. The second chapter deals in more detail with intergenerational learning in the family, sandwich generation and intergenerational courses. The last chapter is devoted to the developmental stages and their specifics. In the practical part is used quantitative research, which find out the views of respondents of different generations, how they perceive intergenerational learning in their families.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 54932
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
sněhotová_2020_dp.pdf 6.622Mb PDF View/Open None
sněhotová_2020_op.docx 17.49Kb Unknown View/Open None
sněhotová_2020_vp.docx 16.15Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account