dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Meďannik, Galina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:44Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:44Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48312
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o procesu inkluze dětí s odlišným mateřským jazykem do českého školního prostředí na přikladu základních škol v okrese Prostějov. Snažili jsme se zjistit zkušenosti pedagogů provinciálního města, kteří vyučují danou cílovou skupinu. Vyhodnocení probíhalo na základě kvalitativního výzkumu, který byl proveden formou polostrukturovaných rozhovoru. V teoretické části práce jsme mimo jiné uvedli postupy práce s cílovou skupinou, které využívají pedagogové v různých zemích světa. Výsledky ukázaly, že učitelé potřebují větší podporu z ohledu vylepšení metodologické podpory a speciálních učebnic. V závěru jsme nabídli některé praktické postupy na zlepšení situace. |
|
dc.format |
113 s. (196 816 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
čeština jako cizí jazyk
|
cs |
dc.subject |
migrace
|
cs |
dc.subject |
překážky ve vzdělávání dětí cizinců
|
cs |
dc.subject |
začleňování
|
cs |
dc.subject |
žáci - cizinci
|
cs |
dc.subject |
Czech as a foreign language
|
en |
dc.subject |
migration
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
obstacles in education of foreigner children
|
en |
dc.subject |
Pupils - foreigners
|
en |
dc.title |
Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem do základních škol v okrese Prostějov |
|
dc.title.alternative |
Inclusion of pupils with different mother tongues in the elementary schools in Prostějov district |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haburajová Ilavská, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2020-08-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the process of inclusion of children with different native languages into the Czech environment through the example of elementary schools in the district of Prostějov. We tried to find out the experience of the provincial town educators who teach the target group. The evaluation was based on qualitative research, which was conducted in the form of semi-structured interviews. In the theoretical part, we introduced the procedures of working with these children, which are used by educators in different countries of the world. The results showed that teachers need more support in terms of methodological recommendations and special textbooks. In conclusion, we offered some practical steps to improve the situation. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54921
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|