Resilience učitelek mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Resilience učitelek mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Fryštacká, Simona
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:42Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:42Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48260
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá resiliencí učitelek v mateřských školách. Teoretická část diplomové práce se skládá ze tří kapitol. V první kapitole vymezujeme pojem resilience, zaměříme se na faktory, které ji ovlivňují a také se zaměříme na stres, který je s resiliencí úzce spojen. Druhá kapitola se zabývá osobností učitele, jeho kompetencemi a psychickými projevy. Ve třetí kapitole se věnujeme pracovní zátěži a všemu s ní spojené. V praktické části se pokusíme zjistit míru resilience u učitelek v běžných mateřských školách a v mateřských školách s integrovanými dětmi.
dc.format 95 s. (151 657 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject resilience cs
dc.subject psychická odolnost cs
dc.subject učitelka mateřské školy cs
dc.subject resilience en
dc.subject psychical hardness en
dc.subject kindergartener en
dc.title Resilience učitelek mateřských škol
dc.title.alternative Resilience of teachers in kindergartens
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2021-01-19
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the resilience of teachers in kindergartens. The theoretical part of diploma consists of three chapters. In the first chapter we define the concept of resilience, we focus in the factors that affect it and we also focus in stress, which is closely related to resilience. The second chapter deals with the teacher's personality, his competency and psychological manifestations. In the third chapter we deal with the workload and everything connected with it. In the practical part we will try to find out the degree of resilience of teachers in current kindergartens and in kindergartens with integrated children.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 54845
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
fryštacká_2021_dp.pdf 3.942Mb PDF View/Open None
fryštacká_2021_op.docx 24.24Kb Unknown View/Open None
fryštacká_2021_vp.docx 15.94Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account