dc.contributor.advisor |
Skarupská, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Brzobohatá, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:42Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:42Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48254
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je Zdravotní postižení z pohledu žáků druhého stupně základní školy. Teoretická část se zabývá pojetím zdravotního postižení, specifiky osob se zdravotním postižením a jejich postavením ve společnosti od nejstarších dob až po současnost a dále osobností žáka druhého stupně základní školy. Praktická část prezentuje výsledky kvantitativního výzkumu realizovaného formou dotazníkového šetření. Cílem diplomové práce je zjistit, jaký postoj ke zdravotnímu postižení, respektive k osobám se zdravotním postižením a k jejich inkluzivnímu vzdělávání zaujímají žáci druhého stupně základní školy. |
|
dc.format |
95 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zdravotní postižení
|
cs |
dc.subject |
kategorie zdravotního postižení
|
cs |
dc.subject |
specifické projevy a potřeby osob se zdravotním postižením
|
cs |
dc.subject |
postoj
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní přístup
|
cs |
dc.subject |
osobnost žáka druhého stupně základní školy
|
cs |
dc.subject |
disability
|
en |
dc.subject |
a category of the disability
|
en |
dc.subject |
specific behaviour and needs of disabled persons
|
en |
dc.subject |
attitude
|
en |
dc.subject |
inclusive approach
|
en |
dc.subject |
the character of upper primary school pupil
|
en |
dc.title |
Zdravotní postižení z pohledu žáků druhého stupně základní školy |
|
dc.title.alternative |
Disabilities from the Perspective of Upper Primary School Pupils |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2021-01-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis handles the topic: "Disability from the Perspective of Upper Primary School Pupils. The theoretical part is dealing with the concept of disability, the specifics and the position of disabled persons in society from the earliest times to the present day as well as the character of a upper primary school pupil. The results of quantitative research carried out in a form of questionnaires are presented in the practical part. The objective of this thesis is to determine the approach of the upper primary school pupils to disabled persons with inclusive education and their attitude to the disability itself. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54835
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|