Zkušenosti obětí syndromu CAN a jejich vliv na výchovu dětí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Fritzová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:41Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:41Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48237
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zkušenostmi obětí syndromu CAN a jejich vlivem na výchovu dětí. Pro bližší seznámení s problematikou je první kapitola věnována rodině, jejím funkcím a současné podobě rodiny. Druhá kapitola je zaměřena na výchovu, výchovné prostředky, rodičovské výchovné styly a na trendy ve výchově dětí. Třetí kapitola přibližuje problematiku transgeneračního přenosu syndromu CAN a jeho forem. Empirická část práce shrnuje výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na to, jakým způsobem pohlížejí rodiče, kteří ve svém dětství prošli syndromem CAN na své děti a jaké jsou jejich následné výchovné metody. k realizaci šetření byl zvolen design případové studie, konkrétně mnohopřípadové studie, kde došlo ke komparaci čtyř případů. Sběr dat byl proveden pomocí polostrukturovaných rozhovorů s jednotlivými respondenty. |
|
dc.format |
104 s. (179040 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
transgenerační přenos
|
cs |
dc.subject |
syndrom CAN
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
mnohopřípadová studie
|
cs |
dc.subject |
transgenerational transmission
|
en |
dc.subject |
CAN syndrome
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
multi-case study
|
en |
dc.title |
Zkušenosti obětí syndromu CAN a jejich vliv na výchovu dětí |
|
dc.title.alternative |
Experience of victims of the CAN syndrome and their impact on their children´s upbringing |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krausová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the experiences of victims of CAN syndrome and it is influence on the upbringing of their children. For a deeper acquaintance with the issue, the first chapter is devoted to the family, its functions and the contemporary form of the family. The second chapter focuses on education, educational resources, parental educational methods and trends in the education of children. The third chapter deals with the issue of transgenerational transmission, CAN syndrome and its forms. The empirical part of the thesis presents the results of qualitative research focused on how parents who have gone through the CAN syndrome in their childhood look at their children and what are their subsequent educational methods. The survey was carried out using a method of a case study, specifically a multi-case study, comparing four cases. Data collection was performed using semi-structured interviews with individual respondents. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54805
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account