Bariéry v dalším vzdělávání studentů oboru Sociální pedagogika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Bariéry v dalším vzdělávání studentů oboru Sociální pedagogika

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Bagarová, Daniela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:41Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:41Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48233
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem "Bariéry v dalším vzdělávání studentů oboru Sociální pedagogika" zjišťuje překážky, které studentům brání v pokračování ve studiu. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola uvádí do problematiky celoživotního učení, umožňující lidem studovat v jakémkoliv věku. Dále se věnuje terciárnímu vzdělávání a charakteristice vysokoškolského studenta. Druhá kapitola je věnována bariérám ve vzdělávání studentů a životním podmínkám. Kapitola třetí se věnuje oblasti sociální pedagogiky. V praktické části se nachází realizovaný kvantitativní výzkum, jehož cílem je, za pomoci Q - metodologie, zjistit bariéry ve vzdělávání studentů.
dc.format 108 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject terciární vzdělávání cs
dc.subject vysokoškolský student cs
dc.subject bariéry ve vzdělávání cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject lifelong learning en
dc.subject tertiary education en
dc.subject university student en
dc.subject education obstacles en
dc.subject social pedagogy en
dc.title Bariéry v dalším vzdělávání studentů oboru Sociální pedagogika
dc.title.alternative The Obstacles in Further Education of Social Pedagogy Students
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2020-08-17
dc.description.abstract-translated This master thesis is called "The Obstacles in Further Education of Social Pedagogy Students" and as its name suggests it aims to establish obstacles that prevent students from continuing their studies. The theoretical part comprises of three chapters. The first chapter provides a basic insight into lifelong learning that encourages people to study at any age. It also covers tertiary education and strives to characterise a profile of a university student. The second chapter introduces the individual barriers in education of students and their living conditions. The last theoretical chapter describes in further detail social pedagogy. In the practical part, the paper introduces in great detail a quantitative research executed using Q - methodology. The aim of this research was to identify the respective barriers in student education.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 54800
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
bagarová_2020_dp.pdf 4.337Mb PDF View/Open None
bagarová_2020_op.docx 17.79Kb Unknown View/Open None
bagarová_2020_vp.docx 17.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account