Využívání instrumentálních činností učiteli mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využívání instrumentálních činností učiteli mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jelénková, Libuše
dc.contributor.author Zelenková, Ilona
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:40Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:40Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48227
dc.description.abstract Diplomová práce je teoreticko-empirického charakteru, je zaměřena na využívání instrumentálních činností učiteli mateřských škol. Teoretická část práce předkládá poznatky o hudebních činnostech, o instrumentálních činnostech v předškolním vzdělávání, zabývá se možnostmi práce učitele s instrumentálními činnostmi v mateřské škole. V praktické části práce je metodou dotazníku zjišťováno, jak učitelé mateřských škol při své práci využívají instrumentální činnosti. V závěrečné části práce jsou prezentovány výsledky výzkumu s doporučením pro praxi učitelů mateřských škol.
dc.format 74 s. (93 008 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject instrumentální činnosti cs
dc.subject Orffův instrumentář cs
dc.subject instrumental mucic activities en
dc.subject instruments of Orff's instrumentation en
dc.title Využívání instrumentálních činností učiteli mateřských škol
dc.title.alternative The use of instrumental activities by preschool teachers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Petrová, Zuzana
dc.date.accepted 2020-08-26
dc.description.abstract-translated This dissertation thesis has a theoretical-empirical approach, it is focused on the use of instrumentál music acitvities by nursery teachers in practice. The theoretical part presents theoretical knowledge about musical activities, instrumental activities in preschool education, deals with the possibilities of the teacher's work with instrumental activities in kindergarten. The practical part uses a questionnaire method to find out how kindergarten teachers use instrumental activities in their work. The final part of the thesis presents the results of research with recommendations for the practice of kindergarten teachers.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 54794
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-05-07


Files in this item

Files Size Format View Description
zelenková_2020_dp.pdf 2.836Mb PDF View/Open None
zelenková_2020_op.docx 18.16Kb Unknown View/Open None
zelenková_2020_vp.docx 23.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account