Přístup učitele odborného výcviku k žákům s problémovým chováním

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přístup učitele odborného výcviku k žákům s problémovým chováním

Show simple item record

dc.contributor.advisor Švec, Vlastimil
dc.contributor.author Staňková, Sylva
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:06:07Z
dc.date.available 2010-07-16T06:06:07Z
dc.date.issued 2007-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4820
dc.description.abstract ABSTRAKT Ve své bakalářské práci se zabývám problémovým chováním žáků, přístupem učitele k problémovým situacím a jejich možným řešením. Analyzuji zde situace, se kterými jsem se setkala ve své učitelské praxi a které jsem vníma-la jako problémové. Opírám se o kvalitativní sebereflektivní analýzu. Odhaluji své přístupy k řešení daných situací. S odstupem času zpětně své přístupy hodnotím a nastiňuji nové možnosti pro řešení uvedených situací. Problémové situace jsou zpracovány ve formě příběhů. cs
dc.format 55 s. cs
dc.format.extent 1232846 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject žák cs
dc.subject učitel cs
dc.subject problémový žák cs
dc.subject problémové chování žáka cs
dc.subject problémová situace cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject student en
dc.subject teacher en
dc.subject problematic student en
dc.subject student's problematic behaviour en
dc.subject problematic situation en
dc.subject self-reflection en
dc.title Přístup učitele odborného výcviku k žákům s problémovým chováním cs
dc.title.alternative Access of the Teacher of Practical Training to Pupils with Problematical Behaviour en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chudý, Štefan
dc.date.accepted 2007-06-21
dc.description.abstract-translated ABSTRACT In my bachelor thesis I consider the problematic behaviour of the students and the teacher's approach to the problem situations and their possible solutions. In this project I am analysing situations which I have experienced during my teaching practice and which seemed being problematic. This is based on the qualitative self-reflective analysis and I unfold my approach to the solutions of the given situations. As I look back I am reassessing my opinions and proposing new solution possibilities to the mentioned situations. Problematic situations are described in the form of the short stories. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6707
dc.date.assigned 2007-02-23
utb.result.grade B
local.subject problémoví žáci cs
local.subject řešení problémů cs
local.subject učitelé cs
local.subject problem pupils en
local.subject problem solving en
local.subject teachers en


Files in this item

Files Size Format View
staňková_2007_bp.pdf 1.175Mb PDF View/Open
staňková_2007_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
staňková_2007_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account