Edukace pacientů s karcinomem plic
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubicová, Miroslava
|
|
dc.contributor.author |
Adámková, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:38Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:38Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48174
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce nese název "Edukace pacientů s karcinomem plic" a pojednává o tom, do jaké míry jsou pacienti s diagnostikovanou onkologickou plicní nemocí edukováni o vlastním onemocnění a jeho léčbě. Teoretická část se v první řadě zabývá anatomií plic a dýcháním. Dále se věnuje základní charakteristice karcinomu plic, příznakům, rizikovým faktorům, diagnostice a léčbě. V poslední řadě teoretická část obsahuje také samotnou edukaci, její druhy a edukační proces. Výzkumná část provedená pomocí kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření obsahuje odpovědi, které se týkají informovanosti vybraných respondentů s karcinomem plic o vlastním onemocnění, jeho léčbě a také o jejich spokojenosti s edukací. |
|
dc.format |
78 s. (88 772 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
plíce
|
cs |
dc.subject |
rakovina plic
|
cs |
dc.subject |
léčba
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
edukační proces
|
cs |
dc.subject |
lungs
|
en |
dc.subject |
lung cancer
|
en |
dc.subject |
treatment
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
educational process
|
en |
dc.title |
Edukace pacientů s karcinomem plic |
|
dc.title.alternative |
Education of Patients with Lung Cancer |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pelková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2021-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is entitled "Education of patients with lung cancer" and discusses the extent to which patients with diagnosed lung cancer are educated about their own disease and its treatment. The theoretical part deals primarily with lung anatomy and respiration. It also deals with the basic characteristics of lung cancer, symptoms, risk factors, diagnosis and treatment. Furthermore, the theoretical part also contains the education itself, the types of education and the educational process. The research part was performed using quantitative research in the form of a questionnaire survey and there are answers which relate to the awareness of selected respondents with lung cancer about their own disease, its treatment but also their satisfaction with education. |
|
dc.description.department |
Ústav zdravotnických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Všeobecná sestra |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
General Nursing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Nursing |
en |
dc.identifier.stag |
54732
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account