Využití portfolia v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití portfolia v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trávníčková, Petra
dc.contributor.author Viktorinová, Markéta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:37Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:37Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48138
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá využitím portfolia v mateřské škole a je zaměřena na dětské portfolio a jeho využití v prostředí mateřské školy. Teoretická část vysvětluje pojmy jako portfolio, učitelovo "přesvědčení", dětské portfolio, využití portfolia v mateřské škole. Empirická část využívá kvalitativního přístupu ve výzkumu, ve kterém je snaha objasnit, jaké je využití portfolia v mateřské škole. Výzkum byl realizován pomocí metody hloubkového interview s učitelkami mateřských škol. Výzkumná zjištění jsou interpretována a následně zpracována do diskuze. V závěru práce je představeno schéma využití portfolia v mateřské škole a doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 68 s. (117 282 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject portfolio dítěte cs
dc.subject učitelovo "přesvědčení" cs
dc.subject teacher's beliefs cs
dc.subject children's portfolio en
dc.subject teacher's beliefs en
dc.title Využití portfolia v mateřské škole
dc.title.alternative Usage of portfolio in the kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukášová, Hana
dc.date.accepted 2020-08-28
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the use of the portfolio in kindergarten and it is focused on the children's portfolio and its use in the environment of kindergarten. The theoretical part explains concepts such as portfolio, teacher's "beliefs", children's portfolio, use of the port-folio in kindergarten. The empirical part uses the qualitative approach for the research, in which there is an effort to clarify the use of the portfolio in kindergarten. The research was carried out using an in-depth interview method with the kindergarten teachers. The research findings are interpreted and then processed into a discussion. At the end of the thesis, a scheme of portfolio use in kindergarten and recommendations for the practice of kindergartens are presented.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54681
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
viktorinová_2020_dp.pdf 2.033Mb PDF View/Open None
viktorinová_2020_op.docx 17.66Kb Unknown View/Open None
viktorinová_2020_vp.docx 17.92Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account