Využití portfolia v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Trávníčková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Viktorinová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:37Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48138
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá využitím portfolia v mateřské škole a je zaměřena na dětské portfolio a jeho využití v prostředí mateřské školy. Teoretická část vysvětluje pojmy jako portfolio, učitelovo "přesvědčení", dětské portfolio, využití portfolia v mateřské škole. Empirická část využívá kvalitativního přístupu ve výzkumu, ve kterém je snaha objasnit, jaké je využití portfolia v mateřské škole. Výzkum byl realizován pomocí metody hloubkového interview s učitelkami mateřských škol. Výzkumná zjištění jsou interpretována a následně zpracována do diskuze. V závěru práce je představeno schéma využití portfolia v mateřské škole a doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
68 s. (117 282 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
portfolio dítěte
|
cs |
dc.subject |
učitelovo "přesvědčení"
|
cs |
dc.subject |
teacher's beliefs
|
cs |
dc.subject |
children's portfolio
|
en |
dc.subject |
teacher's beliefs
|
en |
dc.title |
Využití portfolia v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Usage of portfolio in the kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the use of the portfolio in kindergarten and it is focused on the children's portfolio and its use in the environment of kindergarten. The theoretical part explains concepts such as portfolio, teacher's "beliefs", children's portfolio, use of the port-folio in kindergarten. The empirical part uses the qualitative approach for the research, in which there is an effort to clarify the use of the portfolio in kindergarten. The research was carried out using an in-depth interview method with the kindergarten teachers. The research findings are interpreted and then processed into a discussion. At the end of the thesis, a scheme of portfolio use in kindergarten and recommendations for the practice of kindergartens are presented. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54681
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-05-06 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account