dc.contributor.advisor |
Pečivová, Veronika
|
|
dc.contributor.author |
Horáková Kočendová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:37Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48136
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá využitím hry ve vzdělávání dětí předškolního věku v anglickém jazyce. Obsahuje část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zaměřena na osvojování cizího jazyka v raném věku a vhodné metody, které lze při seznamování předškolních dětí s cizím jazykem využívat. V praktické části byla vytvořena, realizována, ověřena a následně evaluována sada her ve vybrané mateřské škole. Na základě evaluace byla vypracována doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
102 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
didaktická hra
|
cs |
dc.subject |
osvojování druhého jazyka
|
cs |
dc.subject |
raná výuka
|
cs |
dc.subject |
metoda Total Physical Response
|
cs |
dc.subject |
anglický jazyk
|
cs |
dc.subject |
didactic game
|
en |
dc.subject |
second language acquisition
|
en |
dc.subject |
early education
|
en |
dc.subject |
Total Physical Response method
|
en |
dc.subject |
english language
|
en |
dc.title |
Využití hry ve vzdělávání dětí předškolního věku v anglickém jazyce |
|
dc.title.alternative |
Using games in English language education of preschool children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pokrivčáková, Silvia |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with using games in English language education of preschool children. It contains theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on the acquisition of a foreign language at an early age and the possible ways which can be used to acquaint pre-school children with a foreign language. There was created, implemented, verified and evaluated the set of games in the practical part. Based on the evaluation, recommendations for the preschool practice were developed. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54678
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-04 |
|