Aplikace metody pozorování v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace metody pozorování v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trávníčková, Petra
dc.contributor.author Bellová, Marcela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:37Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:37Z
dc.date.issued 2019-11-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48135
dc.description.abstract Bakalářská práce má aplikační charakter a zabývá se aplikací metody pozorování v přírodovědném vzdělávání. Záměrem bakalářské práce je navrhnout, realizovat a ověřit sadu aktivit s využitím metody pozorování v prostředí mateřské školy a na základě evaluace dát doporučení pro praxi. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy z oblasti přírodovědného vzdělávání a badatelské výuky. V praktické části jsou následně zpracovány aktivity s využitím metody pozorování pro předškolní děti. Tento program byl evaluován ve vybrané mateřské škole a z výsledné evaluace byla zpracována doporučení pro praxi v mateřské škole.
dc.format 124 s. (126 923 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přírodovědná gramotnost cs
dc.subject badatelské vyučování cs
dc.subject pozorování cs
dc.subject pozorovací arch cs
dc.subject science literacy en
dc.subject research teaching en
dc.subject observation en
dc.subject observation arch en
dc.title Aplikace metody pozorování v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
dc.title.alternative Aplication of observe method in science education in kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2020-08-28
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has an application character and deals with the application of observation method in science education. The aim of this thesis is to design, implement and verify a set of activities using the method of observation in the kindergarten and based on the evaluation to give recommendations for practice. The theoretical part defines terms from the field of science education and research teaching. In the practical part are then processed activities using the observation method for preschool children. This program was evaluated in a selected kindergarten and the resulting evaluation prepared recommendations for practice in kindergarten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54677
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-04


Files in this item

Files Size Format View Description
bellová_2020_dp.pdf 6.730Mb PDF View/Open None
bellová_2020_op.docx 18.03Kb Unknown View/Open None
bellová_2020_vp.docx 17.84Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account