Aplikace metody pozorování v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Trávníčková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Bellová, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:37Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-11-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48135
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter a zabývá se aplikací metody pozorování v přírodovědném vzdělávání. Záměrem bakalářské práce je navrhnout, realizovat a ověřit sadu aktivit s využitím metody pozorování v prostředí mateřské školy a na základě evaluace dát doporučení pro praxi. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy z oblasti přírodovědného vzdělávání a badatelské výuky. V praktické části jsou následně zpracovány aktivity s využitím metody pozorování pro předškolní děti. Tento program byl evaluován ve vybrané mateřské škole a z výsledné evaluace byla zpracována doporučení pro praxi v mateřské škole. |
|
dc.format |
124 s. (126 923 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
přírodovědná gramotnost
|
cs |
dc.subject |
badatelské vyučování
|
cs |
dc.subject |
pozorování
|
cs |
dc.subject |
pozorovací arch
|
cs |
dc.subject |
science literacy
|
en |
dc.subject |
research teaching
|
en |
dc.subject |
observation
|
en |
dc.subject |
observation arch
|
en |
dc.title |
Aplikace metody pozorování v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Aplication of observe method in science education in kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has an application character and deals with the application of observation method in science education. The aim of this thesis is to design, implement and verify a set of activities using the method of observation in the kindergarten and based on the evaluation to give recommendations for practice. The theoretical part defines terms from the field of science education and research teaching. In the practical part are then processed activities using the observation method for preschool children. This program was evaluated in a selected kindergarten and the resulting evaluation prepared recommendations for practice in kindergarten. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54677
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account