Historie a současnost public relations

DSpace Repository

Language: English čeština 

Historie a současnost public relations

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Jelínek, Josef
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:03:07Z
dc.date.available 2010-07-16T06:03:07Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4811
dc.description.abstract Bakalářská práce má za cíl shrnout historický vývoj komunikační disciplíny public relations od jejího vzniku až po současnost. V teoretické části se snažím PR představit v širším úhlu pohledu marketingových komunikací a psychologie komunikace. V praktické časti se dotýkám dějinného vývoje public relations s poukazem na stěžejní okamžiky, které předznamenávaly prudký rozvoj této disciplíny. Projektová část bakalářské práce analyzuje zástupce PR agentur v České republice a v USA. Odlišné pojení kultur a historického vý-voje obou zemí zajišťuje pestrou diferenciaci i na poli PR. Závěr bakalářské práce nastíní na základě vyhodnocení praktické a projektové části možnosti dalšího vývoje public relations na území České republiky, v Evropě a ve Spojených státech amerických. cs
dc.format 60 s cs
dc.format.extent 2045865 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject public relations cs
dc.subject nástroje pr cs
dc.subject media relations cs
dc.subject historický vývoj v čr a usa cs
dc.subject psychologie komunikace cs
dc.subject pleon impact cs
dc.subject ogilvy pr cs
dc.subject public relations en
dc.subject pr tools en
dc.subject media relations en
dc.subject historic development in the cr and in the usa en
dc.subject psychology of communication en
dc.subject pleon impact en
dc.subject ogilvy pr en
dc.title Historie a současnost public relations cs
dc.title.alternative History and present of public relations en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Daňová, Dana
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated My ambition in this bachelor work is to summarize the historical evolution of communica-tion disciplines in public relations, from its start until present day. In the theoretical part I wanted to introduce PR in a broader context of marketing communications and psychology of communication. The practical part touches on the history of public relations especially reflecting the milestones which marked the dramatic development of this discipline. Proj-ect part of my work is an analysis of PR agencies that represent this field in the Czech Re-public and in the United States. Different cultures and specific history reflect themselves also in diverse faces of public relations in these countries. Final part of my work tries to estimate the possible development of public relations in the Czech Republic, in the EU and in the United States. In order to do this, I evaluated the practical and project parts of my bachelor work. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4856
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
jelínek_2007_bp.pdfBlocked 1.951Mb PDF View/Open
jelínek_2007_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
jelínek_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account