Učitel jako aktér primární logopedické prevence v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Lorencová, Soňa
|
|
dc.contributor.author |
Pippalová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:35Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48090
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá primární logopedickou prevencí ve vybraných mateřských školách ve Zlínském kraji. Teoretická část pojednává o logopedické prevenci v kontextu předškolního vzdělávání a činností učitelů, jakožto aktérů primární logopedické prevence. Hlavním cílem teoretické části, je vymezit základní pojmy vztahující se k primární logopedické prevenci v podmínkách mateřské školy. Výzkumná část bakalářské práce zjišťuje formou dotazníkového šetření přístup učitele, při rozvíjení řečových a jazykových schopností dětí v mateřské škole. Sesbíraná data byla zpracována, vyhodnocena a interpretována. Interpretace výsledků poukazuje na to, že učitelům mateřských škol chybí teoretické poznatky k realizaci logopedické prevence v mateřské škole. |
|
dc.format |
61 s. (80 653) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
logopedická prevence
|
cs |
dc.subject |
komunikační schopnost
|
cs |
dc.subject |
narušená komunikační schopnost
|
cs |
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
rodič
|
cs |
dc.subject |
rozvoj řeči
|
cs |
dc.subject |
logopaedic prevention
|
en |
dc.subject |
communication ability
|
en |
dc.subject |
impaired communication ability
|
en |
dc.subject |
preschool-age child
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
parent
|
en |
dc.subject |
speech development
|
en |
dc.title |
Učitel jako aktér primární logopedické prevence v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
The teacher as an actor of the primarily speech therapy prevention in the kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tirpáková, Anna |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with primary logopaedic prevention of selected kindergartens in the region of Zlin. The theoretical part deals with logopaedic prevention in the context of the preschool education and teachers' activities, who are participants in the primary logopaedic prevention. The main goal of this section is to clarify the main terms related to primary logopaedic prevention in the kindergarten conditions. The research part of the bachelor thesis discovers the teacher's approach when developing speech and linguistic capabilities of children in kindergarten. This is done in form of questionnaire. The gathered data was analysed, evaluated and interpreted. The interpretation of the results points out that the kindergarten teachers lack theoretical knowledge for the logopaedic prevention implementation. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54622
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-07 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account