Specifika práce s dětmi mladšími tří let v mateřské škole pohledem učitelů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Gajdová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:35Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48084
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zaměřuje se na specifika práce učitele s dětmi mladšími tří let v mateřské škole. Teoretická část se zabývá podmínkami práce učitele zahrnující vývojová specifika dětí mladších tří let v kontextu institucionálního vzdělávání dětí v raném věku. Na teoretickou část navazuje empirická část s kvalitativně orientovaným výzkumem, jež byl realizován prostřednictvím metody polostrukturovaného interview s učitelkami mateřských škol. Hlavním cílem tohoto výzkumu bylo popsat, jaké postupy práce využívají učitelé mateřských škol u dětí mladších tří let. |
|
dc.format |
78 stran (130 223 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Preprimární vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
rané dětství
|
cs |
dc.subject |
institucionální vzdělávání v raném věku
|
cs |
dc.subject |
děti mladší tří let
|
cs |
dc.subject |
vývojová specifika
|
cs |
dc.subject |
kompetence učitele
|
cs |
dc.subject |
podmínky práce učitele
|
cs |
dc.subject |
Pre-primary education
|
en |
dc.subject |
early childhood
|
en |
dc.subject |
institutional education in early childhood
|
en |
dc.subject |
children younger than three years of age
|
en |
dc.subject |
developmental specifics
|
en |
dc.subject |
teacher's competence
|
en |
dc.subject |
teacher's working conditions
|
en |
dc.title |
Specifika práce s dětmi mladšími tří let v mateřské škole pohledem učitelů |
|
dc.title.alternative |
The specifics of working with children under 3 years of age in kindergarten from the teacher's point of view |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is of theoretical-empirical character and focuses on the specifics of working with children younger than three years of age in kindergarten through the eyes of teachers. The theoretical part concerns with the working conditions of a teacher involving the developmental specifics of children younger than three years of age in the context of institutional education of children at early age. The theoretical part is followed by the empirical part with qualitatively oriented research which has been conducted through the method of semi-structured interview with kindergarten teachers. The main goal of this research was to describe the methods that kindergarten teachers use with children younger than three years of age. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54616
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-05-06 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account