Specifika práce s dětmi mladšími tří let v mateřské škole pohledem učitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika práce s dětmi mladšími tří let v mateřské škole pohledem učitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Gajdová, Veronika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:35Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:35Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48084
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zaměřuje se na specifika práce učitele s dětmi mladšími tří let v mateřské škole. Teoretická část se zabývá podmínkami práce učitele zahrnující vývojová specifika dětí mladších tří let v kontextu institucionálního vzdělávání dětí v raném věku. Na teoretickou část navazuje empirická část s kvalitativně orientovaným výzkumem, jež byl realizován prostřednictvím metody polostrukturovaného interview s učitelkami mateřských škol. Hlavním cílem tohoto výzkumu bylo popsat, jaké postupy práce využívají učitelé mateřských škol u dětí mladších tří let.
dc.format 78 stran (130 223 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Preprimární vzdělávání cs
dc.subject rané dětství cs
dc.subject institucionální vzdělávání v raném věku cs
dc.subject děti mladší tří let cs
dc.subject vývojová specifika cs
dc.subject kompetence učitele cs
dc.subject podmínky práce učitele cs
dc.subject Pre-primary education en
dc.subject early childhood en
dc.subject institutional education in early childhood en
dc.subject children younger than three years of age en
dc.subject developmental specifics en
dc.subject teacher's competence en
dc.subject teacher's working conditions en
dc.title Specifika práce s dětmi mladšími tří let v mateřské škole pohledem učitelů
dc.title.alternative The specifics of working with children under 3 years of age in kindergarten from the teacher's point of view
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2020-08-24
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is of theoretical-empirical character and focuses on the specifics of working with children younger than three years of age in kindergarten through the eyes of teachers. The theoretical part concerns with the working conditions of a teacher involving the developmental specifics of children younger than three years of age in the context of institutional education of children at early age. The theoretical part is followed by the empirical part with qualitatively oriented research which has been conducted through the method of semi-structured interview with kindergarten teachers. The main goal of this research was to describe the methods that kindergarten teachers use with children younger than three years of age.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54616
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
gajdová_2020_dp.pdf 1.899Mb PDF View/Open None
gajdová_2020_op.docx 18.90Kb Unknown View/Open None
gajdová_2020_vp.docx 18.87Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account