dc.contributor.advisor |
Deutscherová, Beáta
|
|
dc.contributor.author |
Rafajová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:35Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48083
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je zjistit názor učitelek mateřských škol na problematiku sociálních dovedností dětí předškolního věku. Teoretická část práce sumarizuje poznatky o sociálních dovednostech, školní zralosti a připravenosti dítěte předškolního věku. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Data výzkumu byla získána prostřednictvím 6 polostukturovaných interview, které byly realizovány s učiteli mateřských škol. Analýzou a zpracováním interview byly zpracovány kategorie, které zachycují, že sociální oblast je pro vstup dítěte do základního vzdělávání jedna z nejdůležitějších oblastí při posuzování školní zralosti. |
|
dc.format |
60 s. (79 097 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
dc.subject |
školní zralost a připravenost
|
cs |
dc.subject |
zápis do školní docházky
|
cs |
dc.subject |
odklad školní docházky
|
cs |
dc.subject |
vstup do základní školy
|
cs |
dc.subject |
social skills
|
en |
dc.subject |
school maturity and readiness
|
en |
dc.subject |
enrolment to the school attendance
|
en |
dc.subject |
school attendance delay
|
en |
dc.subject |
entry into primary schools
|
en |
dc.title |
Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
Children's social skills at admission to elementary school through the prism of Kindergarten teachers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jirásek, Ivo |
|
dc.date.accepted |
2020-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The target of the thesis is to find out the opinion of Kindergarten teachers about the problematics of social skills of preschool age children. Theoretical part of the thesis summarizes findings about social skills, school maturity and readiness of preschool age children. Empirical part presents results of quality-oriented research. Research data were obtained through 6 half-structured interviews, which were realised with kindergarten teachers. The analysis and process of the interviews processed categories which show that social area for admission of children into school education is one of the most important areas to be assessed when evaluating school maturity. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54615
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-05-06 |
|