Rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku prostřednictvím výtvarného umění
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vašíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Jahodová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:35Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48081
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Zaměřuje se na rozvíjení slovní zásoby prostřednictvím výtvarného umění u dětí předškolního věku. Cílem bakalářské práce je sestavit sadu edukačních aktivit, která rozvine slovní zásobu dětí předškolního věku a současně jim přiblížit svět výtvarného umění. Teoretická část obsahuje sumarizaci poznatků o slovní zásobě a výtvarném umění. Udává možnosti a způsoby propojení těchto dvou dimenzí. Praktická část má aplikační charakter, ve které je zpracována sada edukačních aktivit, která je ověřena v mateřské škole a následně evaluována. |
|
dc.format |
85 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Estetické vnímání
|
cs |
dc.subject |
verbální interpretace
|
cs |
dc.subject |
vizuální interpretace
|
cs |
dc.subject |
umělecké dílo
|
cs |
dc.subject |
výtvarné umění
|
cs |
dc.subject |
slovní zásoba
|
cs |
dc.subject |
výtvarný projev dítěte
|
cs |
dc.subject |
Aesthetic perception
|
en |
dc.subject |
verbal interpretation
|
en |
dc.subject |
visual interpretation
|
en |
dc.subject |
work of art
|
en |
dc.subject |
art
|
en |
dc.subject |
vocabulary
|
en |
dc.subject |
artistic expression of the child
|
en |
dc.title |
Rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku prostřednictvím výtvarného umění |
|
dc.title.alternative |
Development of vocabulary in preschool children throught art |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stadlerová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis consists of theoretical and practical part. It focuses on developing vocabulary of preschool aged children through art. The aim of the thesis is to create a set of educational activities that will develop the vocabulary of preschoolers while bringing them closer to the art world. The theoretical part contains a summarizations of knowledge about the vocabulary and art. Indicates the possiblity and ways of linking these two dimensions. The practical part has an aplication character in which a set of educational actvitities is processed. The set is verified in nursery school and subsequently evaluated. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54613
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-06 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account