Rozvoj porozumění textu dítětem předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj porozumění textu dítětem předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Peluňková, Monika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:35Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:35Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48080
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a zabývá se rozvojem porozumění textu dítětem předškolního věku. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů týkajících se čtenářské gramotnosti a porozumění textu, na problematiku procesu porozumění textu a možnosti práce s textem u dětí předškolního věku. Praktická část této bakalářské práce obsahuje sadu aktivit k textům, popis realizace této sady a v závěru je uvedena evaluace sady z pohledu dětí, přihlížející učitelky mateřské školy a autorky bakalářské práce, jakožto účastníků při ověřování této sady v MŠ.
dc.format 62
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject předčtenářská gramotnost cs
dc.subject proces porozumění textu cs
dc.subject faktory ovlivňují porozumění textu cs
dc.subject roviny porozumění textu cs
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject early literacy en
dc.subject process of the reading comprehension en
dc.subject factors of the reading comprehension en
dc.subject levels of the reading comprehension en
dc.subject preschool child en
dc.title Rozvoj porozumění textu dítětem předškolního věku
dc.title.alternative Development of text comprehension by preschool children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2020-08-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis has the theoretical-applied character and it deals with the development of early literacy among children in kindergarten. The theoretical part focuses on the specification of the basic terminology concerning reading literacy and reading comprehension; it also focuses on the problematic of the process of the reading comprehension and different ways of working with texts in pre-primary education. The practical part of this bachelor thesis contains the set of activities accompanying the texts and the description of its realization. At the end of the thesis, there is the evalua-tion of the set made by children, an onlooking teacher from the kindergarten and the author of this thesis as the participants of verifying of this set in the kindergarten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54612
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
peluňková_2020_dp.pdf 3.512Mb PDF View/Open None
peluňková_2020_op.docx 16.77Kb Unknown View/Open None
peluňková_2020_vp.docx 18.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account