dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Konečná, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:34Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:34Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48074
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je teoreticko-empirického charakteru. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů školní zralosti a připravenosti v kontextu přechodu dítěte do základní školy. Vymezuje zápis do základní školy, odklad školní docházky a zaměřuje se na roli rodiny v přípravě dítěte na vstup do základní školy. V praktické části bylo cílem na základě kvalitativně výzkumného šetření popsat představy a názory rodičů dětí před vstupem do základní školy na přechod jejich dítěte z mateřské školy do školy základní. Z výsledků výzkumného šetření vyplývá, jak rodiče vnímají význam přípravy dítěte na vstup do základní školy. Mateřskou školu považují za velmi důležitou výchovně-vzdělávací instituci a plně se spoléhají na práci učitelek s důvěrou v jejich odbornost. Zároveň si rodiče uvědomují přicházející změnu do budoucna. |
|
dc.format |
46 s. (89 272 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodiče připravující dítě na vstup do základní školy
|
cs |
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
odklad školní docházky
|
cs |
dc.subject |
zápis jako přechodový rituál
|
cs |
dc.subject |
parents preparing a child to enter primary school
|
en |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.subject |
postponement of school attendance
|
en |
dc.subject |
enrollment as a transition ritual
|
en |
dc.title |
Příprava dítěte na vstup do základní školy v perspektivě rodičů |
|
dc.title.alternative |
Parents' perspective on child's preparation to the elementary school entrance |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tallová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is of a theoretical-empirical nature. The theoretical part deals with the definition of the concepts of school maturity and readiness in the context of the transition of a child to primary school. It defines enrollment in primary school, post-ponement of school attendance and focuses on the role of the family in preparing a child to enter primary school. In the practical part, the aim was to describe, based on a qualitative research to describe the ideas and opinions of children's parents before entering primary school on their child's transition from kindergarten to primary school. The results of the research shows how parents acknowledge the importance of preparing a child to enter primary school. They consider kindergarten to be a very important educational institution and they rely fully on the work of teachers with confidence in their expertise. At the same time, parents are aware of the coming change in the future. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54605
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-05-04 |
|