Projekt rozvoje jazykové gramotnosti dítěte předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Doležalová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:34Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:34Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48069
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce aplikačního typu se zabývá rozvojem jazykové gramotnosti u dítěte předškolního věku se zaměřením na fonematické uvědomování a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce sumarizuje teoretické poznatky o jazykové gramotnosti, vývoji jazykových schopností, fonematicko-fonologické rovině jakožto základu pro rozvoj jazykové gramotnosti a na závěr poznatky o fonematickém uvědomování. V praktické části této bakalářské práce je vytvořena sada edukačních aktivit s názvem "Rozvoj jazykové gramotnosti se zaměřením na fonematické uvědomován". Prezentován je průběh ověření ve vybrané mateřské škole a na základě výsledné evaluace bylo zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
53 s. (78 749 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
jazyková gramotnost
|
cs |
dc.subject |
jazyková kompetence
|
cs |
dc.subject |
fonematicko-fonologická rovina
|
cs |
dc.subject |
gramatická rovina řeči
|
cs |
dc.subject |
fonematické uvědomování
|
cs |
dc.subject |
language literacy
|
en |
dc.subject |
language skill
|
en |
dc.subject |
phonemic-phonological level
|
en |
dc.subject |
grammatical level of speech
|
en |
dc.subject |
phonemic awareness
|
en |
dc.title |
Projekt rozvoje jazykové gramotnosti dítěte předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
The project for development of language literacy for preschool children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2020-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work of application type deals with the development of language literacy in preschool children with a focus on phonemic awareness and is divided into theoretical and practical part. Theoretical part dealing with notes about language literacy, the development of language skills, the phonemic-phonological level as a basis for the development of language literacy and finally notes about the phonemic awareness. In the practical part of this bachelor thesis is created a set of educational activities to support the development of language literacy. The course of verification in the selected kindergarten is presented and by it is results was write out recommendation for practicing kindergartens. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54599
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-05-06 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account