dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Poláčková, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:34Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:34Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48068
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter. Je zaměřena na kooperaci školy a rodiny v rámci povinného předškolního vzdělávání. V teoretické části jsou popsány aktéři spolupráce ve vztahu k dítěti. Další část je zaměřena na kooperaci školy a rodiny, možnosti jejich spolupráce a komunikaci mezi nimi. V poslední teoretické části práce jsou definovány pojmy týkající se posledního roku dítěte v mateřské škole. Na tuto kapitolu navazuje praktická část, ve které bylo záměrem vytvořit roční projekt týkající se kooperace školy a rodiny v rámci povinného předškolního vzdělávání, podrobně jej popsat a část ověřit v konkrétní mateřské škole. V závěru se nachází evaluace, z níž vychází doporučení pro praxi. Z výsledků projektu vyplynulo prohloubení spolupráce mezi mateřskou školou a rodiči, na jehož základně se podpořila připravenost dětí na základní školu. |
|
dc.format |
77 s. (125 488 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
povinné předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
kooperace školy a rodiny
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
compulsory pre-school education
|
en |
dc.subject |
school and family cooperation
|
en |
dc.subject |
the school maturity
|
en |
dc.subject |
the school readiness
|
en |
dc.title |
Projekt kooperace školy a rodiny v rámci povinného předškolního vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
The project of cooperation between the school and the family regarding the compulsory preschool education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has applicative characteristics. The aim of the thesis is to map school and family cooperation under the terms of compulsory pre-school education. The theoretical part describes cooperative participants in relation to a child. The following part of the thesis turns to school and family cooperation, variety of possibilities and mutual communication. The objective of the last theoretical part is to specify the terms concerning the last year of pre-school education of a child. This chapter is followed by the practical part aiming to create a year project regarding a real nursery school, to describe in details and to verify the mutual family-school cooperation within the compulsory education. In the end there is an evaluation which proceeds suggestions into practice. The outcome of the project resulted in a deeper cooperation between the nursery school and the parents, which supported the children´s readiness to start elementary education. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54598
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-07 |
|