Používání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Používání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrová, Zuzana
dc.contributor.author Smočková, Zuzana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:34Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:34Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48064
dc.description.abstract Bakalářská práce je teoreticko-praktického charakteru. Zaměřuje se na využívání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí předškolního věku. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska, vymezeny pojmy související s gramotností a digitálními technologiemi a popsána následná implementace digitálních technologií do edukačního procesu mateřské školy se zaměřením na čtenářskou pregramotnost. V praktické části je provedena analýza dat získaných kvalitativně orientovaným výzkumem, metodami participačního pozorování a interview. Cílem bakalářské práce je zaznamenat, jakým způsobem mohou digitální technologie ovlivnit rozvoj čtenářské pregramotnosti v předškolním vzdělávání
dc.format 79 s. (125 716 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální technologie cs
dc.subject gramotnost cs
dc.subject čtenářská pregramotnost cs
dc.subject digital technology en
dc.subject preliteracy en
dc.subject reading preliteracy en
dc.title Používání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí
dc.title.alternative The use of digital technologies to support children's literacy
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pacholík, Viktor
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is of theoretical and practical character. It focuses on the use of digital technologies to support the literacy of preschool children. The theoretical part defines the theoretical background, the terms related to literacy and digital technologies and describes the subsequent implementation of digital technologies in the educational process of kindergarten with a focus on reader preliteracy. In the practical part there is an analysis of data obtained by qualitative oriented research, methods of participatory observation and interview. The aim of this thesis is to record how digital technologies can influence the development of reading preliteracy in pre-school education.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54594
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-04-30


Files in this item

Files Size Format View Description
smočková_2020_dp.pdf 1.917Mb PDF View/Open None
smočková_2020_op.pdf 386.2Kb PDF View/Open None
smočková_2020_vp.docx 19.44Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account