Možnosti uplatňování koutků živé přírody v kurikulu mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti uplatňování koutků živé přírody v kurikulu mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Hrbáčková, Barbora
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:34Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:34Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48063
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a zaměřuje se na rozvoj přírodovědného vzdělávání u dětí předškolního věku v mateřské škole. Teoretická část je zaměřena na přírodovědné vzdělávání v kurikulu mateřské školy a na možnosti poznávání přírody v mateřské škole. Na teoretickou část navazuje praktická část s vybranými možnostmi uplatňování koutku živé přírody v mateřské škole. Jejím hlavním cílem je vytvořit návrh koutku živé přírody s využitím zahrady v mateřské škole.
dc.format 67 s. (93 744 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Přírodovědné vzdělávání cs
dc.subject přírodovědná gramotnost cs
dc.subject koutek živé přírody cs
dc.subject smyslové poznávání cs
dc.subject environmentální výchova cs
dc.subject kurikulum cs
dc.subject Science education en
dc.subject science literacy en
dc.subject living nature corner en
dc.subject sensory cognition en
dc.subject environmental education en
dc.subject curriculum en
dc.title Možnosti uplatňování koutků živé přírody v kurikulu mateřské školy
dc.title.alternative Possibilities of Applying Nature Corners in Preschool Curriculum
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is of theoretical-application character and focuses on the development of science education for preschool children in kindergarten. The theoretical part is focused on science education in the kindergarten curriculum and on the possibilities of learning about nature in kindergarten. After the theoretical part is practical part with selected options for the application of the living nature corner in kindergarten. Main goal of an application part is to create a design for a living nature corner using a garden in a kindergarten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54593
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
hrbáčková_2020_dp.pdf 2.939Mb PDF View/Open None
hrbáčková_2020_op.docx 18.63Kb Unknown View/Open None
hrbáčková_2020_vp.docx 18.65Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account