[NEOBHÁJENO] Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Svobodová, Sabina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:33Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:33Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48057
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru. Pojednává o předčtenářské gramotnosti v mateřské škole. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům týkajících se předčtenářské gramotnosti a dále ukotvení této gramotnosti v kurikulárních dokumentech. Cílem aplikační neboli praktické části práce je vytvořit projekt zaměřený na předčtenářské dovednosti, které jsou u dětí rozvíjeny na základě gramotně podnětného prostředí mateřské školy. Dalším cílem je ověřit tento projekt v mateřské škole, která se nachází v okresu Znojmo. |
|
dc.format |
53 s. (70 332 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
gramotnost
|
cs |
dc.subject |
předčtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
podnětné prostředí
|
cs |
dc.subject |
počáteční čtení
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
kurikulární dokumenty
|
cs |
dc.subject |
literacy
|
en |
dc.subject |
pre-reading literacy
|
en |
dc.subject |
stimulating environment
|
en |
dc.subject |
initial reading
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
curricular documents
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Possibilities of support for children´s early literacy through the educational environment in the nursery school class |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horníčková, Beata |
|
dc.date.accepted |
2020-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's work is of a theoretical and application nature. It deals with pre-reading literacy in kindergarten. In the theoretical part, attention is given to the basic concepts related to pre-reading literacy and anchoring of this literacy in curriculum documents. The aim of the application part, as well as the practical, is to create a project focused on pre-reading skills, which are developed in children in the literarily stimulating environment of kindergarten. Further to verify this project in kindergarten, which is located in the Znojmo region. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54586
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2020-05-06 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account