Informovanost rodičů o připravenosti dítěte na vstup do základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Informovanost rodičů o připravenosti dítěte na vstup do základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Deutscherová, Beáta
dc.contributor.author Skovajsová, Šárka
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48054
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je zjistit informovanost rodičů o připravenosti dítěte na vstup do základní školy. Teoretická část objasňuje základní pojmy školní připravenosti a zralosti, dále charakteristiku dítěte předškolního věku a jeho vývoj dovedností a schopností. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky o jednotlivých oblastech školní zralosti, které se váží k dané problematice. Závěr teoretické části se zabývá spoluprací rodiny a školy. Část empirická prezentuje výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu, které byly zjišťovány pomocí dotazníkového šetření s rodiči.
dc.format 66 s. (81 269 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní připravenost cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject zápis do první třídy cs
dc.subject spolupráce rodiny a školy cs
dc.subject school readiness en
dc.subject school maturity en
dc.subject preschool child en
dc.subject school enrolment en
dc.subject cooperation between family and school en
dc.title Informovanost rodičů o připravenosti dítěte na vstup do základní školy
dc.title.alternative Awareness of parents about the child's readiness to enter primary school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tirpáková, Anna
dc.date.accepted 2020-08-25
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The aim of the work is to find out the parents' awareness of the child's readiness to enter primary school. The theoretical part clarifies the basic concepts of school readiness and maturity, as well as the characteristics of the preschool child and his development of skills and abilities. The theoretical part summarizes the knowledge about individual areas of school maturity, which is related to the issue. The conclusion of the theoretical part deals with the cooperation of family and school. The empirical part presents the results of quantitatively oriented research, which were determined using a questionnaire survey with parents.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54582
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
skovajsová_2020_dp.pdf 2.463Mb PDF View/Open None
skovajsová_2020_op.docx 18.90Kb Unknown View/Open None
skovajsová_2020_vp.docx 17.99Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account