Informovanost rodičů o připravenosti dítěte na vstup do základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Deutscherová, Beáta
|
|
dc.contributor.author |
Skovajsová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:33Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:33Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48054
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je zjistit informovanost rodičů o připravenosti dítěte na vstup do základní školy. Teoretická část objasňuje základní pojmy školní připravenosti a zralosti, dále charakteristiku dítěte předškolního věku a jeho vývoj dovedností a schopností. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky o jednotlivých oblastech školní zralosti, které se váží k dané problematice. Závěr teoretické části se zabývá spoluprací rodiny a školy. Část empirická prezentuje výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu, které byly zjišťovány pomocí dotazníkového šetření s rodiči. |
|
dc.format |
66 s. (81 269 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
zápis do první třídy
|
cs |
dc.subject |
spolupráce rodiny a školy
|
cs |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.subject |
school maturity
|
en |
dc.subject |
preschool child
|
en |
dc.subject |
school enrolment
|
en |
dc.subject |
cooperation between family and school
|
en |
dc.title |
Informovanost rodičů o připravenosti dítěte na vstup do základní školy |
|
dc.title.alternative |
Awareness of parents about the child's readiness to enter primary school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tirpáková, Anna |
|
dc.date.accepted |
2020-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The aim of the work is to find out the parents' awareness of the child's readiness to enter primary school. The theoretical part clarifies the basic concepts of school readiness and maturity, as well as the characteristics of the preschool child and his development of skills and abilities. The theoretical part summarizes the knowledge about individual areas of school maturity, which is related to the issue. The conclusion of the theoretical part deals with the cooperation of family and school. The empirical part presents the results of quantitatively oriented research, which were determined using a questionnaire survey with parents. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54582
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-06 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account