Autoevaluace mateřské školy v oblasti spolupráce rodiny a školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Autoevaluace mateřské školy v oblasti spolupráce rodiny a školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Harangozó, Pavla
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48045
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je popsat autoevaluaci mateřské školy v oblasti spolupráce školy a rodiny. Teoretická část se vymezuje a charakterizuje základní terminologii, legislativu, autoevaluační proces, nástroje a metody při autoevaluaci. S autoevaluaci je rovněž v rámci práce spojena i oblast spolupráce mateřské školy a rodiny, proto se i tato kapitola v bakalářské práci vyskytuje. Cílem praktické části je kvantitativním výzkumem vymezit četnost provádění a dané podoblasti spolupráce školy a rodiny, způsob zjišťování dat a následná práce s výsledky autoevaluace, které při spolupráci mezi mateřskou školou a rodinou probíhají. Kvantitativní výzkum je proveden prostřednictvím dotazníkového šetření s řediteli mateřských škol.
dc.format 81s. (113 303 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject autoevaluační proces školy cs
dc.subject komunikace rodiny a školy cs
dc.subject evaluační nástroj cs
dc.subject spolupráce rodiny a školy cs
dc.subject ředitel mateřské školy cs
dc.subject preprimární vzdělávání cs
dc.subject school self-evaluation process en
dc.subject school-family communication en
dc.subject the evaluation tool en
dc.subject cooperation between the school and the family en
dc.subject the head teachers of the nursery schools en
dc.subject preschool education en
dc.title Autoevaluace mateřské školy v oblasti spolupráce rodiny a školy
dc.title.alternative The kindergarten self-evaluation in the area of school and family cooperation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Klapko, Dušan
dc.date.accepted 2020-08-24
dc.description.abstract-translated This Bachelor´s thesis deals with the self-evaluation of a nursery school in terms of cooperation between the nursery school and the families. The aim of this thesis is the description of such self-evaluation. The theoretical part of this thesis defines and characterizes the basic terminology, legislation, the self-evaluation process, tools and methods thereof. As the cooperation between the nursery school and the families is closely related to self-evaluation, this thesis also includes a specific chapter on this topic. The aim of the practical part of this thesis is to establish the frequency of cooperation between the nursery school and the families by means of quantitative research, data collection methods and post-research analysis of the self-evaluation outcomes concerning the school-family cooperation. The quantitative research is carried out via a questionnaire survey sent to the head teachers of particular nursery schools.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54573
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
harangozó_2020_dp.pdf 3.618Mb PDF View/Open None
harangozó_2020_op.doc 54.5Kb Unknown View/Open None
harangozó_2020_vp.docx 16.90Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account