Psychosociální podmínky třídy v předškolním vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Laubová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:33Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:33Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48040
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce jsou psychosociální podmínky ve třídě v předškolním vzdělávání. Cílem tohoto kvalitativního výzkumu je analyzovat vybrané faktory v práci učitelky, které ovlivňují psychosociální podmínky třídy mateřské školy ve vztahu k dětem. V teoretické části práce jsou sumarizovány poznatky týkající se psychosociálních podmínek a sociální interakce a komunikace učitelky s dětmi předškolního věku. Empirická část práce zahrnuje výsledky kvalitativního šetření. Výzkum je zpracován metodou účastnického pozorování pomocí terénních zápisků. Získaná data jsou podložena dotazníkem s otevřenými otázkami vyplněný učitelkami v jednotlivých mateřských školách. Výsledky výzkumu odhalily skutečné faktory, které ovlivňují psychosociální podmínky ve třídách mateřských škol. |
|
dc.format |
63 s. (100 314 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
psychosociální podmínky
|
cs |
dc.subject |
sociální interakce
|
cs |
dc.subject |
sociální komunikace
|
cs |
dc.subject |
psychosocial environment
|
en |
dc.subject |
social interaction
|
en |
dc.subject |
social communication
|
en |
dc.title |
Psychosociální podmínky třídy v předškolním vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
The Classroom Psychosocial Environment in Preschool Education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukšík, Ivan |
|
dc.date.accepted |
2020-08-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the thesis is psychosocial environment in the classroom in preschool education. The aim of this qualitative research is to analyze selected factors in the work of the teacher that influence the psychosocial environment of the kindergarten class in relation to children. The theoretical part summarizes the knowledge concerning psychosocial environment and social interaction and communication of the teacher with preschool children. The empirical part of the thesis includes the results of a qualitative survey. The research is processed by the method of participant observation using field notes. The obtained data are supported by an open questionnaire filled in by teachers in individual kindergartens. The results of the research revealed real factors that influence psychosocial environment in kindergarten classes. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54568
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-07 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account