Syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gavora, Peter
dc.contributor.author Skalková, Klára
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48036
dc.description.abstract Tato diplomová práce řeší syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol a pracovní spokojenost učitelek mateřských škol. Cílem bylo zjistit míru výskytu syndromu vyhoření a míru pracovní spokojenosti učitelek mateřských škol. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření a výsledky ukazují, že učitelky mateřských škol u sebe nepociťují syndrom vyhoření a jsou pracovně spokojené. V závěru jsou formulovány výsledky a doporučení předcházení syndromu vyhoření pro učitelky mateřských škol.
dc.format 96 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject syndrom vyhoření cs
dc.subject pracovní spokojenost cs
dc.subject stres v učitelské profesi cs
dc.subject pracovní motivace cs
dc.subject burnout en
dc.subject job satisfaction en
dc.subject stress in the teaching profession en
dc.subject work motivation en
dc.title Syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol
dc.title.alternative Burnout syndrome of preschool teachers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2020-08-26
dc.description.abstract-translated This diploma thesis addresses the burnout syndrome in kindergarten teachers and the level of job satisfaction of kindergarten teachers. The aim was to determine the occurence rate of burnout syndrome and the level of job satisfaction amongst kindergarten teachers. The evaluation was based on a questionnaire survey and the results show that kindergarten teachers do not feel burnout and are satisfied with their job. In the end, the results and recommendations for the prevention of burnout syndrome for kindergarten teachers are stated.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 54560
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-05-04


Files in this item

Files Size Format View Description
skalková_2020_dp.pdf 2.655Mb PDF View/Open None
skalková_2020_op.docx 19.64Kb Unknown View/Open None
skalková_2020_vp.docx 18.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account