Syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gavora, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Skalková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:33Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:33Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48036
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce řeší syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol a pracovní spokojenost učitelek mateřských škol. Cílem bylo zjistit míru výskytu syndromu vyhoření a míru pracovní spokojenosti učitelek mateřských škol. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření a výsledky ukazují, že učitelky mateřských škol u sebe nepociťují syndrom vyhoření a jsou pracovně spokojené. V závěru jsou formulovány výsledky a doporučení předcházení syndromu vyhoření pro učitelky mateřských škol. |
|
dc.format |
96 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
pracovní spokojenost
|
cs |
dc.subject |
stres v učitelské profesi
|
cs |
dc.subject |
pracovní motivace
|
cs |
dc.subject |
burnout
|
en |
dc.subject |
job satisfaction
|
en |
dc.subject |
stress in the teaching profession
|
en |
dc.subject |
work motivation
|
en |
dc.title |
Syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
Burnout syndrome of preschool teachers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis addresses the burnout syndrome in kindergarten teachers and the level of job satisfaction of kindergarten teachers. The aim was to determine the occurence rate of burnout syndrome and the level of job satisfaction amongst kindergarten teachers. The evaluation was based on a questionnaire survey and the results show that kindergarten teachers do not feel burnout and are satisfied with their job. In the end, the results and recommendations for the prevention of burnout syndrome for kindergarten teachers are stated. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54560
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-05-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account