[NEOBHÁJENO] A Business Plan for Gardavsky Scarfs
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramná, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Gardavsky, Caro
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:32Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:32Z |
|
dc.date.issued |
2019-11-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48028
|
|
dc.description.abstract |
Dle daného formátu se tato bakalářská práce dělí na část teoretickou a praktickou. Část teoretická obsahuje především základní pojmy a jejich vysvětlení, vybrané postupy a další praktické pomůcky. Z této části pak čerpá navazující část druhá - praktická, kde je dále zpracován průzkum trhu formou kombinovaných technik marketingového výzkumu, především kvalitativního charakteru. Je zde určená cenová citlivost produktu, vyhodnocení hlavních cenových kategorií v odvětví a zařazení daného produktu do vhodné cenové kategorie. Dále následuje podrobný popis značky a produktu v další návaznosti na cíl této práce, kterým je zpracování podnikatelského záměru, zmapování konkurenčního prostředí v odvětví a prosazení produktu pomocí specifických marketingových nástrojů a možností propagace. Tímto produktem jsou originální autorské šátky s širokým spektrem využití. |
|
dc.format |
95 s. (134764 znaků). |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský záměr
|
cs |
dc.subject |
podnik
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
podnikatel
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
cílový trh
|
cs |
dc.subject |
tržní prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
průzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
nasycenost trhu
|
cs |
dc.subject |
marketingové strategie
|
cs |
dc.subject |
proniknutí na trh
|
cs |
dc.subject |
způsoby propagace
|
cs |
dc.subject |
šátek
|
cs |
dc.subject |
šátky
|
cs |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
business scheme
|
en |
dc.subject |
enterprise
|
en |
dc.subject |
entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
entrepreneur
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
target market
|
en |
dc.subject |
market environment
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
market saturation
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
market penetration
|
en |
dc.subject |
ways of promotion
|
en |
dc.subject |
scarf
|
en |
dc.subject |
scarfs
|
en |
dc.subject |
scarves
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] A Business Plan for Gardavsky Scarfs |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] A Business Plan for Gardavsky Scarfs |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Virglerová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
According to given format, this Bachelor Thesis is divided into the theoretical and practical part. Above all, the theoretical part contains crucial terms and their explanation, following with chosen procedural rules and other practical aids. The second part is based on the theory given in the first one, starting with rather qualitative research based on a combination of marketing research techniques. Price sensitivity of a product is hereby defined along with evaluation of main price categories in the industry and the given product is fitted within the suitable price category. In addition, there is the accurate description of the brand and product. The ultimate goal of this thesis follows. Providing a business scheme, revealing the competitive environment in the industry, claiming the position on the market by using specific marketing tools and promotion possibilities are the key elements to be fulfilled. Original authorial scarves of a multifunctional use are the crucial product. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
54549
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2020-05-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account