Tvorba podnikatelského plánu vybraného subjektu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dokulil, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Krbec, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:31Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:31Z |
|
dc.date.issued |
2019-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47995
|
|
dc.description.abstract |
Náplní sepsané bakalářské práce je tvorba podnikatelského plánu pro společnost GreyFlag působící v oblasti online marketingu. Pro sestavení podnikatelského plánu jsou nezbytné teoretické základy, o nichž pojednává první část této práce, na kterou následně navazuje část praktická, obsahujíc PEST analýzu spolu s tvorbou sektorového šestiúhelníku pro rozbor vnějšího prostředí. Následně je sepsán samotný podnikatelský plán, na jehož konci je vyhodnocena rentabilita a ve zbytku práce dochází k hodnocení rizik vyplývajících z podnikatelského plánu za použití skórovací metody s výstupem v podobě mapy rizik. Na základě provedených výpočtů lze konstatovat, že projekt je proveditelný a pakliže dojde ke kýženému omezení rizik, tak podnikatelský plán má vysokou pravděpodobnost úspěchu. |
|
dc.format |
64 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
online
|
cs |
dc.subject |
analýza rizik
|
cs |
dc.subject |
finanční plán
|
cs |
dc.subject |
skórovací metoda
|
cs |
dc.subject |
bussines plan
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
online
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.subject |
financial plan
|
en |
dc.subject |
scoring method
|
en |
dc.title |
Tvorba podnikatelského plánu vybraného subjektu |
|
dc.title.alternative |
Creation of a Business Plan of a Selected Subject |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Konečný, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-07-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of the bachelor's thesis is the creation of a business plan for the company GreyFlag operating in the field of online marketing. The theoretical foundations are necessary for the compilation of a business plan, which is discussed in the first part of this work, which is then followed by a practical part, containing PEST analysis together with the creation of a sector hexagon for the analysis of the external environment. Sub-sequently, the business plan itself is written, at the end of which the profitability is evalu-ated and in the rest of the work the risks arising from the business plan are evaluated using a scoring method with an output in the form of a risk map. From a financial point of view, the project seems feasible, and if the desired risks are reduced, the business plan has a high probability of success. |
|
dc.description.department |
Ústav krizového řízení |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ovládání rizik |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Risk Control |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
54476
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-05-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account