Projekt založení nového podniku - elektronického obchodu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Popesko, Boris
|
|
dc.contributor.author |
Nekola, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:31Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:31Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47993
|
|
dc.description.abstract |
Práce zpracovává projekt založení nového podniku, který bude prostřednictvím svého inter-netového obchodu prodávat jediný produkt. Tento produkt pomáhá řešit problém v podobě cigaretových nedopalků vyhazovaných do přírody. Teoretická část se zaměřovala na rešerši literárních zdrojů v oblasti tvorby obchodního modelu a komplexního podnikatelského plánu pomocí moderních přístupů jako je Lean canvas a analytických nástrojů dle strategie modré-ho oceánu. Obsahuje teoretické poznatky v oblasti internetového podnikání a finančního ří-zení podniku. Praktická část využívala teoretických znalostí k analýze podnikatelského pro-středí, vytvoření marketingového a finančního plánu na dva roky dopředu. Byl představen produkt, jeho výrobní postup a hodnota pro zákazníka. Nedílnou součástí je časová analýza projektu a způsoby eliminace největších rizik. |
|
dc.format |
144 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Založení nového podniku
|
cs |
dc.subject |
obchodní model
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
Lean canvas
|
cs |
dc.subject |
strategie mod-rého oceánu
|
cs |
dc.subject |
internetové podnikání
|
cs |
dc.subject |
finanční řízení
|
cs |
dc.subject |
New enterprise establishment
|
en |
dc.subject |
business model
|
en |
dc.subject |
entrepreneurial plan
|
en |
dc.subject |
Lean canvas
|
en |
dc.subject |
blue ocean strategy
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
financial management
|
en |
dc.title |
Projekt založení nového podniku - elektronického obchodu |
|
dc.title.alternative |
A Project of Establishing New Company - Eshop |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zlámalová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2020-07-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis prepares a project of new enterprise establishment, which will sell a product via its own e-shop. This product helps to solve a problem with cigarettes butts littered into nature. Theoretical part contained research of literary sources of creating business model and com-plex entrepreneurial plan through modern approaches such as Lean canvas and analytical tools of blue ocean strategy. Contains theoretical knowledge of e-commerce and financial management. Practical part used this theoretical knowledge to analyze entrepreneurial envi-ronment, create marketing and financial plan for next two years. The product was introduced together with its manufacturing procedure and value for customer. An integral part is the time analysis of the project and ways to eliminate the biggest risks. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
54474
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-06-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account