Marketingové komunikace Živnostenské banky (analýza současného stavu)
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Potužníková, Marta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T02:59:41Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T02:59:41Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4798
|
|
dc.description.abstract |
Marketingové komunikace jsou snad nejviditelnějším nástrojem marketingového mixu, prostřednictvím kterých firmy komunikují s cílovými skupinami. Ve své bakalářské práci se budu zabývat marketingovými komunikacemi Živnostenské banky, a.s. Jakým způsobem v současné době ŽB komunikuje s klienty, jakých marketingových komunikací využívá a jak buduje image banky? Splňuje vůbec komunikační mix jejich cíl? Těmito základními otázkami se chci podrobněji zabývat, analyzovat je a co nejpřesněji si na ně odpovědět |
cs |
dc.format |
54 s. , 41 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3806026 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
bankovnictví
|
cs |
dc.subject |
bankovní produkty
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Banking System
|
en |
dc.subject |
Banking Products
|
en |
dc.subject |
Marketing Communications
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace Živnostenské banky (analýza současného stavu) |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communications of Živnostenská banka (present status analysis) |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juřičková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2007-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Marketing communications are probably the most visible instrument of the marketing mix; through them, companies communicate with their target groups. In my dissertation I am going to analyse the marketing communications of Živnostenská Banka, a.s. In which way does Živnostenská Banka currently communicate with its clients, which kind of marketing communications does it use and how does it create the image of a successful bank? Does the communication mix help it to achieve its targets? These are the fundamental questions I would like to work on, analysing them and trying to find accurate answers. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4828
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account