Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Londová, Ivana
dc.contributor.author Snášelová, Dana
dc.date.accessioned 2010-07-16T02:52:48Z
dc.date.available 2010-07-16T02:52:48Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4781
dc.description.abstract Bakalářská práce, jenž se Vám dostává do rukou, vysvětluje postupy při analýze spokojenosti zákazníka. Tento průzkum je prováděn v hotelu Trecarn, společnosti WAShearings v Anglii, která disponuje mnoha hotelovými komplexy po celé Velké Británii i v zahraničí. Jako prostředek výzkumu je použit dotazník, který obsahuje celkem 22 otázek v devíti sekcích, přičemž odpovědi na některé otázky jsou provedeny pomocí škál. Cílem průzkumu je zkvalitnění poskytovaných služeb a tudíž upevnění svého postavení na trhu. cs
dc.format 56 s., 1 s. příloh cs
dc.format.extent 370478 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Průzkum spokojenosti zákazníka cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject škála cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject WAShearings cs
dc.subject služby cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject Marketing research of customer satisfaction en
dc.subject questionnaire en
dc.subject scale en
dc.subject WAShearings en
dc.subject services en
dc.subject customer en
dc.title Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka cs
dc.title.alternative Marketing research of customer satisfaction en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-15
dc.description.abstract-translated This bachelor project explains how the analysis of customer satisfaction surveys are used by an English company. This research is being done in the Trecarn Hotel, Torquay, England, part of the WAShearings holiday group which has many hotels in the UK and in Europe. The research method used was a questionnaire, which contains 22 questins devided into 9 sections. Some answers are given a scale of satisfaction and the results of the questionnaires are used to improve the quality of service and stabilization of the company position in the market. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4775
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
snášelová_2007_bp.pdf 361.7Kb PDF View/Open
snášelová_2007_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
snášelová_2007_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account