Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Kujová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:21Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:21Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47766
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce pojednává o problematice konceptu přesvědčení učitele mateřské školy v návaznosti na využití badatelsky orientovaného vzdělávání. V práci bylo provedeno výzkumné šetření pomocí participačního pozorování a doplněno obsahovou analýzou třídních vzdělávací programů vybraných mateřských škol. Empirická data jsou zaměřena na samotný výzkum v oblasti předškolního vzdělávání a jeho hlavním cílem bylo zjistit, jak a proč učitelky v mateřské škole (ne)pracují s badatelsky orientovaným vzděláváním. Do výzkumu se zapojily vybrané mateřské školy. Výsledky přinesly zjištění, které jsou předkládány v závěru práce. |
|
dc.format |
82s. (100 479 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
přesvědčení učitele
|
cs |
dc.subject |
filozofie učitele
|
cs |
dc.subject |
pedagogická strategie
|
cs |
dc.subject |
badatelská strategie
|
cs |
dc.subject |
kurikulární dokumenty
|
cs |
dc.subject |
Persuasion of a teacher
|
en |
dc.subject |
belief
|
en |
dc.subject |
philosophy teacher
|
en |
dc.subject |
pedagogical strategy
|
en |
dc.subject |
research strategy
|
en |
dc.subject |
curricular documents
|
en |
dc.title |
Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Kindergarten teacher's belief in using research education strategy |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The suggested diploma work concerns with the points of issue of a kindergarten teacher persuasion about usage of research oriented education. There was a research carried out via participation observation with added content analysis of the educational programs in classes in selected kindergartens in the empirical part. The focus of the research was on individual kindergartens, their educational programs in classes and the real work of teachers. The empirical data are concentrated on the research in the field of preschool education itself where the main goal is to find out how and why the kindergarten teachers work or do not work using the research oriented teaching method. Selected kindergartens participanted the research. The results brought findings that are presented at the end of the work. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54054
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2020-05-06 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account