Předpoklady studentů učitelství pro výzkumnou práci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Předpoklady studentů učitelství pro výzkumnou práci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Vašková, Jana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:21Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:21Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47765
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá předpoklady studentů učitelství pro výzkumnou práci. Teoretická část popisuje východiska pedagogického výzkumu a předkládá informace o českých pedagogických výzkumech zaměřených na předškolní vzdělávání se zvláštním zřetelem na studentskou výzkumnou činnost. Cílem praktické části je pomocí obsahové analýzy zhodnotit, zda současné studijní navazující programy v oblasti předškolní pedagogiky přináší studentům dostatek relevantních informací pro jejich výzkumnou činnost. Výsledky výzkumu ukazují, jaké faktory ovlivňují studenty učitelství v jejich výzkumné činnosti. V závěru práce jsou formulovány konkrétní doporučení pro případné inovace jednotlivých studijních programů.
dc.format 83 s. (118 269 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Předškolní pedagogika cs
dc.subject studium učitelství cs
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject předpoklad pro výzkumnou práci cs
dc.subject studentský výzkum cs
dc.subject obsahová analýza cs
dc.subject magisterské studium cs
dc.subject Preschool pedagogy en
dc.subject pedagogy studies en
dc.subject preschool age children en
dc.subject prerequisite for research en
dc.subject student research en
dc.subject subject analysis en
dc.subject master study en
dc.title Předpoklady studentů učitelství pro výzkumnou práci
dc.title.alternative Prerequisites of teacher training for research work
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2021-06-09
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the prerequisite of pedagogy students for research work. Theoretical part describes the possibilities of pedagogical research and presents information concerning previous Czech pedagogical researches focused on preschool education with regard the research activity of students. Objective of the thesis's practical part is to evaluate by subject analysis, if current long cycle study programs concerning preschool pedagogy provide students with enough relevant information for their research. The results of this research presents factors, which influence pedagogical research of students. The conclusion formulates specific recommendations for eventual innovation of particular study programs.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 54053
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-12-15


Files in this item

Files Size Format View Description
vašková_2021_dp.pdf 1.923Mb PDF View/Open None
vašková_2021_op.docx 93.16Kb Unknown View/Open None
vašková_2021_vp.docx 19.22Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account