Předpoklady studentů učitelství pro výzkumnou práci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Vašková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:21Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:21Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47765
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá předpoklady studentů učitelství pro výzkumnou práci. Teoretická část popisuje východiska pedagogického výzkumu a předkládá informace o českých pedagogických výzkumech zaměřených na předškolní vzdělávání se zvláštním zřetelem na studentskou výzkumnou činnost. Cílem praktické části je pomocí obsahové analýzy zhodnotit, zda současné studijní navazující programy v oblasti předškolní pedagogiky přináší studentům dostatek relevantních informací pro jejich výzkumnou činnost. Výsledky výzkumu ukazují, jaké faktory ovlivňují studenty učitelství v jejich výzkumné činnosti. V závěru práce jsou formulovány konkrétní doporučení pro případné inovace jednotlivých studijních programů. |
|
dc.format |
83 s. (118 269 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Předškolní pedagogika
|
cs |
dc.subject |
studium učitelství
|
cs |
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
předpoklad pro výzkumnou práci
|
cs |
dc.subject |
studentský výzkum
|
cs |
dc.subject |
obsahová analýza
|
cs |
dc.subject |
magisterské studium
|
cs |
dc.subject |
Preschool pedagogy
|
en |
dc.subject |
pedagogy studies
|
en |
dc.subject |
preschool age children
|
en |
dc.subject |
prerequisite for research
|
en |
dc.subject |
student research
|
en |
dc.subject |
subject analysis
|
en |
dc.subject |
master study
|
en |
dc.title |
Předpoklady studentů učitelství pro výzkumnou práci |
|
dc.title.alternative |
Prerequisites of teacher training for research work |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2021-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the prerequisite of pedagogy students for research work. Theoretical part describes the possibilities of pedagogical research and presents information concerning previous Czech pedagogical researches focused on preschool education with regard the research activity of students. Objective of the thesis's practical part is to evaluate by subject analysis, if current long cycle study programs concerning preschool pedagogy provide students with enough relevant information for their research. The results of this research presents factors, which influence pedagogical research of students. The conclusion formulates specific recommendations for eventual innovation of particular study programs. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54053
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-12-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account