Možnosti využítí marketingové logistiky ve vybrané organizaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Taraba, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Tutuevskaia, Mariia
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:21Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:21Z |
|
dc.date.issued |
2019-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47762
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na využítí marketingové logistiky v dopravní společnosti CDEK. Je tvořena dvěma částmi. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů marketingu a logistiky, analýzou vztahů mezi nimi. Dále uvádí charakteristiku marketingové logistiky a podstatu jeji koncepce. V praktické části popisuje vybraný podnik, provádi analýzu marketingové logistiky firmy a jeji vnějšího a vnitřního prostředi společnosti s návrhem nových řešení, které vyplývají z použitých analýz. |
|
dc.format |
53 s. (68 711 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
logistika
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová logistika
|
cs |
dc.subject |
logistický systém
|
cs |
dc.subject |
logistics
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
logistics system
|
en |
dc.subject |
marketing logistics
|
en |
dc.title |
Možnosti využítí marketingové logistiky ve vybrané organizaci |
|
dc.title.alternative |
Possibilities of Using Marketing Logistics in Selected Organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomaštík, Marek |
|
dc.date.accepted |
2020-07-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the use of marketing logistics in the transport company CDEK. It consists of two parts. The theoretical part deals with the definition of the concepts of marketing and logistics, analysis of the relationships between them. It also presents the characteristics of marketing logistics and the essence of its concept. The practical part describes the selected company, analyzes the marketing logistics of the company and its external and internal environment with a proposal for new solutions that result from the analysis used. |
|
dc.description.department |
Ústav krizového řízení |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ovládání rizik |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Risk Control |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process engineering |
en |
dc.identifier.stag |
54048
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-05 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account