[NEOBHÁJENO] Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štěpánek, Martin
dc.contributor.author Blažek, Filip
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:18Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:18Z
dc.date.issued 2019-12-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47701
dc.description.abstract Diplomová práce má za cíl seznámit čtenáře s kameramanskou problematikou spojenou s výběrem média pro zaznamenání své práce. Filmový materiál je v současné době na ústupu, a naopak digitální snímače jsou dnes již masivním prostředkem pro záznam a vyjádření. Práce srovnává praktický a umělecký vliv těchto dvou technologií, stejně tak jako rozdílný přístup k práci s jednotlivými médii.
dc.format 56 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject film cs
dc.subject filmový materiál cs
dc.subject negativ cs
dc.subject kamera cs
dc.subject digitální kamera cs
dc.subject kameraman cs
dc.subject snímač cs
dc.subject film en
dc.subject film stock en
dc.subject negative en
dc.subject camera en
dc.subject digital camera en
dc.subject director of photography en
dc.subject cinematographer en
dc.subject sensor en
dc.title [NEOBHÁJENO] Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Technological and Creative Importance of Film Stock in the Era of Digital Cinematography
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Liebenberger, Július
dc.date.accepted 2020-09-04
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma is to introduce reader cameraman's problems connected with the choice of the medium for recording his / her work. Film stock is currently in decline and digital sensors are now a massively use for recording and visual expression. The thesis compares the practical and artistic influence of these two technologies, as well as the different approach of working with individual media.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.identifier.stag 53969
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2020-08-12


Files in this item

Files Size Format View Description
blažek_2020_dp.pdf 8.823Mb PDF View/Open None
blažek_2020_op.pdf 669.8Kb PDF View/Open None
blažek_2020_vp.pdf 520.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account