[NEOBHÁJENO] Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štěpánek, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Blažek, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:18Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:18Z |
|
dc.date.issued |
2019-12-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47701
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce má za cíl seznámit čtenáře s kameramanskou problematikou spojenou s výběrem média pro zaznamenání své práce. Filmový materiál je v současné době na ústupu, a naopak digitální snímače jsou dnes již masivním prostředkem pro záznam a vyjádření. Práce srovnává praktický a umělecký vliv těchto dvou technologií, stejně tak jako rozdílný přístup k práci s jednotlivými médii. |
|
dc.format |
56 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
filmový materiál
|
cs |
dc.subject |
negativ
|
cs |
dc.subject |
kamera
|
cs |
dc.subject |
digitální kamera
|
cs |
dc.subject |
kameraman
|
cs |
dc.subject |
snímač
|
cs |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
film stock
|
en |
dc.subject |
negative
|
en |
dc.subject |
camera
|
en |
dc.subject |
digital camera
|
en |
dc.subject |
director of photography
|
en |
dc.subject |
cinematographer
|
en |
dc.subject |
sensor
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Technological and Creative Importance of Film Stock in the Era of Digital Cinematography |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Liebenberger, Július |
|
dc.date.accepted |
2020-09-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma is to introduce reader cameraman's problems connected with the choice of the medium for recording his / her work. Film stock is currently in decline and digital sensors are now a massively use for recording and visual expression. The thesis compares the practical and artistic influence of these two technologies, as well as the different approach of working with individual media. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.identifier.stag |
53969
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2020-08-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account