dc.contributor.advisor |
Dvořáčková, Emilie
|
|
dc.contributor.author |
König, Michael
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T02:48:32Z |
|
dc.date.available |
2014-05-25T23:00:29Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4768
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce nastiňuje, jak může studium bojových umění působit preventivně proti současným sociálně-patologickým jevům, jež se vyskytují v soudobé společnosti. Pozornost je věnována také filozofickým a psychologickým východiskům bojových umění a možnostmi výchovného působení na jejich adepty. Součástí práce je i výzkum, zaměřený na zjištění, zda adepti bojových umění reagují v běžných konfliktních situacích přiměřeně, či naopak bázlivě, nebo agresivně. |
cs |
dc.format |
89 s., 5 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1935460 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 25.05.2014 |
|
dc.subject |
střetná situace
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
city
|
cs |
dc.subject |
vůle
|
cs |
dc.subject |
conflict situation
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
feelings
|
en |
dc.subject |
will
|
en |
dc.title |
Výchova v bojových uměních jako prevence sociálně-patologických jevů |
cs |
dc.title.alternative |
Education at Martial Arts as the Prevention Against Social-Pathologic Phenomenon |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rak, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2007-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor paperoutlines, how the martial arts study can act as prevention against contemporary social-pathologic phenomenon, occurred in our society. Attention is also paid to the philosophical and psychological resources of the martial arts, as well as to the possibilities of educativecoverage to its adepts. The part of the paper is a research, focused to the inquest, if in the crisis-situation martial arts adeptsreact properly, or, on the contrary, fearfully or aggressively. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6680
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
bojová umění
|
cs |
local.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
local.subject |
martial arts
|
en |
local.subject |
leisure time activities
|
en |