Multimediální prezentace v oblasti designu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ondroušek, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Komůrka, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:12Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:12Z |
|
dc.date.issued |
2019-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47564
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je vytvořit kampaň, propagující Ateliér Digitální design Fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. Ta bude zaměřena především na uchazeče o studium, tudíž studenty 3. a 4. ročníků středních škol. Výsledkem by mělo být zvýšení počtu přihlášek v následujících dvou letech od spuštění kampaně. V teoretické části je definováno, čím se ateliér zabývá a je provedena rešerše komunikace podobných ateliérů v České republice i zahraničí. Praktická část je zaměřena na tvorbu propagačních videí, zpracovaných za použití 3D animace. Ve stejném vizuálním stylu je vytvořen také informační leták a návrh propagace Dne otevřených dveří. |
|
dc.format |
44 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Ateliér Digitální design
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
3D animace
|
cs |
dc.subject |
motion design
|
cs |
dc.subject |
Digital Design Studio
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
Campaign
|
en |
dc.subject |
3D Animation
|
en |
dc.subject |
Motion Design
|
en |
dc.title |
Multimediální prezentace v oblasti designu |
|
dc.title.alternative |
Multimedia Presentation in the Field of Design |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skácel, Václav |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this Barchelor thesis is to create a campaign that will promote Digital Design Studio of Faculty of multimedia communication at Tomas Bata University in Zlin. Campaign is focused mostly on applicants for study, that means students of 3rd and 4th grade of High school. Result of this campaign should be increasing the number of submited applications. In theoretical part is defined, what is Digital Design Studio about and it also includes research of promotion of similar schools in Czech Republic and abroad. Practical part is focused on creating advertising videos, which are processed by 3D animation. In the same visual language are created informative leaflets and draft of Open Day promotion. |
|
dc.description.department |
Ateliér Digitální design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Digitální design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Digital Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
53784
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-06-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account