1. Teoretická část: Fotografové války v Jugoslávii 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Plody Balkánu b) výstavní soubor: Jugoslavija 2020

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Fotografové války v Jugoslávii 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Plody Balkánu b) výstavní soubor: Jugoslavija 2020

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jindra, Jan
dc.contributor.author Indra, Dalibor
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:12Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:12Z
dc.date.issued 2019-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47556
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám různými přístupy fotografů války v Jugoslávii. V úvodu se stručně věnuji historii konfliktu, vhledu do práce válečných fotografů a úloze válečné fotografie obecně. V dalších kapitolách představuji postupně slovinské, chorvatské, srbské i zahraniční válečné fotografy a jejich fotografie. Všímám si rozdílů v práci fotografů, jejich motivu, úhlu pohledu, odlišného vnímání a zpracování kruté reality. Sleduji poselství válečné fotografie a její možný vliv na další generace.
dc.format 48 s. (61 035 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject válka cs
dc.subject Jugoslávie cs
dc.subject válečná fotografie cs
dc.subject fotožurnalismus cs
dc.subject dokumentární fotografie cs
dc.subject war en
dc.subject Yugoslavia en
dc.subject war photography en
dc.subject photojournalism en
dc.subject documentary photography en
dc.title 1. Teoretická část: Fotografové války v Jugoslávii 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Plody Balkánu b) výstavní soubor: Jugoslavija 2020
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Photographers of the Yugoslav Wars 2. Practical part: a) Fruits of Balkans b) Jugoslavija 2020
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ančinec, Lubomír
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated In my Bachelor's thesis, I examine different approaches of photographers of the Yugoslav Wars. In the introduction, I briefly touch on the history of the conflict, and provide insight into the work of war photographers and the role of war photography in general. In the following chapters, I introduce Slovenian, Croatian, Serbian as well as foreign photographers and their photographs. I notice differences in the work of photographers, in their motif, point of view, different perception and processing of the cruel reality. I explore the message of war photography and its possible impact on future generations.
dc.description.department Ateliér Reklamní fotografie
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Reklamní fotografie cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Advertising Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 53765
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
indra_2020_dp.zip 114.9Mb application/zip View/Open None
indra_2020_op.pdf 153.5Kb PDF View/Open None
indra_2020_vp.pdf 244.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account