dc.contributor.advisor |
Jindra, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Indra, Dalibor
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:12Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:12Z |
|
dc.date.issued |
2019-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47556
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám různými přístupy fotografů války v Jugoslávii. V úvodu se stručně věnuji historii konfliktu, vhledu do práce válečných fotografů a úloze válečné fotografie obecně. V dalších kapitolách představuji postupně slovinské, chorvatské, srbské i zahraniční válečné fotografy a jejich fotografie. Všímám si rozdílů v práci fotografů, jejich motivu, úhlu pohledu, odlišného vnímání a zpracování kruté reality. Sleduji poselství válečné fotografie a její možný vliv na další generace. |
|
dc.format |
48 s. (61 035 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
válka
|
cs |
dc.subject |
Jugoslávie
|
cs |
dc.subject |
válečná fotografie
|
cs |
dc.subject |
fotožurnalismus
|
cs |
dc.subject |
dokumentární fotografie
|
cs |
dc.subject |
war
|
en |
dc.subject |
Yugoslavia
|
en |
dc.subject |
war photography
|
en |
dc.subject |
photojournalism
|
en |
dc.subject |
documentary photography
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Fotografové války v Jugoslávii 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Plody Balkánu b) výstavní soubor: Jugoslavija 2020 |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Photographers of the Yugoslav Wars 2. Practical part: a) Fruits of Balkans b) Jugoslavija 2020 |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ančinec, Lubomír |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my Bachelor's thesis, I examine different approaches of photographers of the Yugoslav Wars. In the introduction, I briefly touch on the history of the conflict, and provide insight into the work of war photographers and the role of war photography in general. In the following chapters, I introduce Slovenian, Croatian, Serbian as well as foreign photographers and their photographs. I notice differences in the work of photographers, in their motif, point of view, different perception and processing of the cruel reality. I explore the message of war photography and its possible impact on future generations. |
|
dc.description.department |
Ateliér Reklamní fotografie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Reklamní fotografie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Advertising Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
53765
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|