Dobrovolnický program Pět P jako nástroj prevence rizikového chování
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Olecká, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Václavíková, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:11Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:11Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47539
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce členěná do dvou částí má za cíl porozumět motivačním faktorům, které vedou dobrovolníky k působení v programu Pět P. První teoretická část je zaměřena na rizikové chování, dobrovolnictví a program Pět P. Navazující praktická část je realizovaná kvalitativním výzkumem prováděným pomocí polostrukturovaných rozhovorů s dobrovolníky programu Pět P. Slouží k objasnění jejich motivačních faktorů vedoucích k působení v programu Pět P a dále zkoumá obsah práce dobrovolníka, jeho vztah s klientem programu a odkrývá, co dobrovolníkům při jejich práci pomáhá. Analýza rozhovorů vycházela z metody vytváření trsů. Získané poznatky mohou pomoci nejen samotné organizaci Pět P a jejímu dalšímu rozvoji, ale i příchozím dobrovolníkům a klientům programu. |
|
dc.format |
110 s. (186 760 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Dobrovolnictví
|
cs |
dc.subject |
dobrovolník
|
cs |
dc.subject |
mentoring
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
program Pět P
|
cs |
dc.subject |
rizikové chování
|
cs |
dc.subject |
Volunteering
|
en |
dc.subject |
volunteer
|
en |
dc.subject |
mentoring
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
program Pět P
|
en |
dc.subject |
risk behavior
|
en |
dc.title |
Dobrovolnický program Pět P jako nástroj prevence rizikového chování |
|
dc.title.alternative |
Volunteer Program "Pět P" as a Tool for Preventing Risky Behaviour |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skarupská, Helena |
|
dc.date.accepted |
2020-08-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis, divided into two parts, aims to understand the motivational factors which lead the volunteers to work in the Pět P program. The first, theoretical part is focused on the risk behavior, volunteering and the Pět P program. The subsequent practical part consists of a qualitative research conducted by semi-structured interviews with volunteers in the Pět P program. Its purpose is to clarify the motivational factors leading to their work in the Pět P program and also explores the contents of the volunteers' work, their relation-ship with the clients of the program and uncovers what helps the volunteers do their job. The interview analysis is based on the method of cluster. The data gained could help not only the Pět P organization itself and its further development but also new volunteers and the clients of the program. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
53716
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account