Marketingová komunikace univerzitní galerie
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Blažková, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:11Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:11Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47536
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace univerzitních galerií. Toto téma si autorka vybrala, protože se zajímá o oblast umění a kulturního vyžití. Cílem této práce je pomocí výzkumu a teoretických znalostí navrhnout vhodné komunikační nástroje pro marketingovou komunikaci univerzitních galerií. Teoretická část se tedy zabývá především definováním základních pojmů z oblasti ma-nagementu kultury, galerií a marketingové komunikace galerií. Ve výzkumné části jsou usku-tečněny dva výzkumy. Jeden pro sběr primárních dat pomocí strukturovaného rozhovoru s osobami zodpovědnými vedením galerie a druhý sekundární výzkum, který probíhá jako analýza komunikace vybraných veřejných a univerzitních galerií. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
arts marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing kultury
|
cs |
dc.subject |
kulturní instituce
|
cs |
dc.subject |
arts management
|
cs |
dc.subject |
galerie
|
cs |
dc.subject |
univerzitní galerie
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
arts marketing
|
en |
dc.subject |
cultural insitution
|
en |
dc.subject |
arts management
|
en |
dc.subject |
galleries
|
en |
dc.subject |
university galleries
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace univerzitní galerie |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the University Gallery |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is about marketing communication of university galleries. The author chose this topic because she is interested in art and culture. The aim of this work is to use research and theoretical knowledge to come up with appropriate communication tools for marketing communications of university galleries. Therefore, the theoretical part deals mainly with defining the basic concepts of culture and gallery management, and marketing communication of galleries. Two researches are carried out in the second part of this thesis. One research is about collecting primary data through a structured interview with people who are in charge of chosen galleries management. A se-cond secondary research is conducted as a communication analysis of selected public and university galleries. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53370
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account