Marketingová komunikace univerzitní galerie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace univerzitní galerie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Blažková, Gabriela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:11Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:11Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47536
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace univerzitních galerií. Toto téma si autorka vybrala, protože se zajímá o oblast umění a kulturního vyžití. Cílem této práce je pomocí výzkumu a teoretických znalostí navrhnout vhodné komunikační nástroje pro marketingovou komunikaci univerzitních galerií. Teoretická část se tedy zabývá především definováním základních pojmů z oblasti ma-nagementu kultury, galerií a marketingové komunikace galerií. Ve výzkumné části jsou usku-tečněny dva výzkumy. Jeden pro sběr primárních dat pomocí strukturovaného rozhovoru s osobami zodpovědnými vedením galerie a druhý sekundární výzkum, který probíhá jako analýza komunikace vybraných veřejných a univerzitních galerií.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject arts marketing cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject kulturní instituce cs
dc.subject arts management cs
dc.subject galerie cs
dc.subject univerzitní galerie cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing en
dc.subject promotion en
dc.subject arts marketing en
dc.subject cultural insitution en
dc.subject arts management en
dc.subject galleries en
dc.subject university galleries en
dc.title Marketingová komunikace univerzitní galerie
dc.title.alternative Marketing Communication of the University Gallery
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is about marketing communication of university galleries. The author chose this topic because she is interested in art and culture. The aim of this work is to use research and theoretical knowledge to come up with appropriate communication tools for marketing communications of university galleries. Therefore, the theoretical part deals mainly with defining the basic concepts of culture and gallery management, and marketing communication of galleries. Two researches are carried out in the second part of this thesis. One research is about collecting primary data through a structured interview with people who are in charge of chosen galleries management. A se-cond secondary research is conducted as a communication analysis of selected public and university galleries.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53370
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
blažková_2020_dp.pdf 2.847Mb PDF View/Open None
blažková_2020_op.pdf 467.1Kb PDF View/Open None
blažková_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account